۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۵۰۱۲۶
دانلود همه تصاویر

پویش علی یاوران طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم

پویش علی یاوران به همت طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم همراه با برگزاری هیأت مجازی با تلاوت قرآن، مدیحه سرایی، مناجات خوانی در جمع علی یاورانی که بصورت همزمان مشغول بسته بندی غذا‌های تبرکی جهت نیازمندان و روزه داران هستند، حال و هوای معنوی خاصی دارد. در این پویش در ۳۰ سحر ماه مبارک رمضان با توزیع ۱۱۰هزار غذای سحری بین روزه داران انجام می‌شود. پویش علی یاوران توسط مسؤول کارگاه ساخت ضریح حضرت امام حسین (ع) حاج آقای پارچه باف انجام شد.
محمد وحدتی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
سلام علیکم
نوش جان
اما با دست راست بنوش
سلکم اللّٰه
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
تمامی کتابخانه های حوزوی که مکان فیزیکی آنها داخل مراکز حوزوی هست تعطیل می باشند در حالیکه کارمندان این کتابخانه ها داخل کتابخانه هستند ولی در کتابخانه را می بندند و می گویند دستور مدیریت حوزه است که در کتابخانه بسته باشد باز بودن این کتابخانه های منع قانونی ظاهراً ندارد زیرا مکان عمومی نیستند چون مکان فیزیکی این کتابخانه ها در داخل مدارس و موسسات حوزوی قرار دارندو این مدارس و موسسات در حال حاضر باز هستند و مشغول فعالیت عادی اداری خودشان هستند کارمندان این کتابخانه ها نیز در داخل خود کتابخانه هستند و حقوق دریافت می کنند ولی در کتابخانه را می بندند ، آیا امکان این نیست که با رعایت فاصله پنج متر و افزایش ساعت مطالعه تا دوازده شب در ماه رمضان کتابخانه ها باز شوند و اجازه مطالعه به طلاب داده شود؟ چون وقتی ساعت کار تا دوازده شب اضافه شود تعداد طلاب کم خواهد شد و اصولا به دلیل اینکه الان تمام طلاب به شهرهای خودشان برگشته اند تعداد طلاب ساکن قم بسیار کم است و به راحتی فاصله پنج متر قابل انجام است. این همه گروه جهادی نمی توانند مدافعان علم شوند و کار ضدعفونی روزانه کتابخانه ها را بر عهده بگیرند؟
اگر این قدر اصرار به بازگشایی حرم ها داریم و می گوییم پرتکل بهداشتی را رعایت می کنم خوب اول کتابخانه های داخل مراکز حوزوی را با رعایت پرتکل بازکنید ساعت کارشان را در ماه رمضان تا دوازده شب اضافه کنید و اگر کارمند ندارید از این همه گروه جهادی کمک بگیرید تا آنها کار مراقبت از کتابخانه را تا ساعت دوازده شب بر عهده بگیرند
2
0
تهامی
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
طبق نقل تحف العقول حضرت امام علی علیه السلام به یکی از برترین اصحابشان چنین فرموده‌اند: «به شیعیان ما این مطلب را برسان و به آنها بگو: روش‌ها و حرف‌وحدیث دیگران، شما را دچار خطا نکند؛ بدانید که ولایت ما فقط از این راه به دست می‌آید: ورع، اجتهاد در دنیا، مواسات»
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
یكی از فواید اجتماعی روزه این است كه روزه، اراده اجتماع را قوی و همّت جامعه را بلند و بر هواها و امیال و شهوات، حاكم و مسلّط می سازد.
0
0