۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۵۲۲۱۰
امام جمعه ارومیه:

سپاه همیشه در کنار مردم است

حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع 5 هزار بسته کمک معیشتی گفت: سپاه در همه اتفاقات در کنار مردم بوده است.
تعداد بازدید : 3
مالک شریعت ناصری
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
« گاهی شهید شدن، آسان تر از زنده ماندن است. آدم های اهل معنا، اهل حکمت و دقت، خوب درک می کنند گاهی زنده ماندن و زندگی کردن و در یک محیطی تلاش کردن، به مراتب مشکل تر از کشته شدن و شهید شدن و به لقا خدا پیوستن است....امام حسن(ع) این سخت تر را انتخاب کرد
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
شیوع ویروس کرونا کمک زیادی به جهان کرده است تا دولت‌ها کنترل‌های شدیدی را از طریق اعمال محدودیت جابجایی و سفر، افزایش نظارت بر فناوری‌ها، اقتصاد دیجیتالی، تبلیغات انحصاری و عملیات ضداطلاعاتی از طریق افزایش سانسور اینترنت و رسانه‌های جایگزین وضع کنند
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
آمریکا برای مهار شناورهای سپاه دست به دامن ایتالیا شد

نیروی دریایی آمریکا در اقدامی بی‌سابقه پروژه تولید نسل جدید ناوهای محافظ خود را به یک شرکت ایتالیایی واگذار کرده است. از بحث‌های مطرح‌شده به صورت خاص در نیازمندی اخیر نیروی دریایی آمریکا، توان مقابله با حمله دسته‌جمعی قایق‌های تندرو است. نوع طراحی و سلاح‌های پیش‌بینی‌شده برای این شناور جدید به‌گونه‌ای است که می‌توان به‌وضوح، ترس و دغدغه ارتش آمریکا برای پیدا کردن شیوه‌های مناسب مقابله و رویارویی با قایق‌های تندرو سپاه پاسداران را مشاهده کرد. به اذعان کارشناسان و حتی فرماندهان آمریکایی، شناورهای فعلی این کشور اصولاً برای یک نبرد سنگین و مقابله با حجم زیادی از تهدیدات در فضایی مثل تنگه هرمز یا خلیج‌فارس طراحی نشده‌اند. شاید در تبلیغات و مصاحبه‌های رسمی فرماندهان و پرسنل نیروی دریایی آمریکا مدام اعلام می‌شود که این نیرو توان پاسخگویی با هر تهدیدی را دارا بوده و تجهیزاتی چون شناورهای تندرو ایرانی در کسری از ثانیه می‌توانند توسط این شناورها نابود شوند، اما در صحنه عمل و آنجایی که نیازهای عملیاتی و برنامه‌های آینده این نیرو طراحی و پیاده می‌شود، مشخص می‌شود که در میان تمامی تهدیدات و احتمالات موجود در دنیا، آن چیزی که بیش از هر چیز ذهن ارتش امریکا در حوزه دریایی را مشغول کرده، قدرت نیروهای دریایی کشورمان چه در حوزه سطحی و چه زیرسطحی است.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
در پی فضاسازی های کاذب رسانه های صهیونیست در خصوص کاهش حضور نظامی ایران در جبهه سوریه بدلیل حملات هوایی و موشکی اسرائیل، سایت خبری «اسرائیل هیوم» در مقاله ای عنوان کرد:

مقابله با ایران در منطقه ساده نیست زیرا مشکل این است که ایران نیز جدی است و ایرانی ها قبلاً ثابت کرده اند که آنها جدی، پیشرفته و سرسخت هستند، اگر از درب بیرون رانده شوند، از طریق پنجره یا دودکش پایین می آیند. اکنون که فرودگاه های سوریه بطور مرتب مورد حمله قرار می گیرند، آنها جایگزین دیگری پیدا می کنند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در یادداشتی نوشت:

رمضان امسال متفاوت از رمضان های قبلی است. این زمزمه وجود دارد که حتی مراسم احیای شب قدر را هرکس در منزل خود و محدود به اعضای خانواده برگزار کند. امسال افطارهای ساده و صمیمی که بهانه دید و بازدید اقوام یا دوستان قدیمی و خبر گرفتن از بستگان و همسایگان و صله رحم بود هم برگزار نمی شود.

برای نخستین بار مراسم افطاری ساده و صمیمی فرماندهان جنگ که هر ساله در منزل سردار محسن رضایی برقرار بود، بعلت شیوع ویروس کرونا، برگزار نمی شود و امسال از این اجتماع استثنایی و منحصربفرد رفقای قدیمی در این ماه مهمانی خدا، اقامه نماز جماعت به امامت آیت الله موحدی کرمانی، شنیدن سخنان و خاطره گویی فرماندهان و پخش فیلمهای واقعی قدیمی از جنگ و حال و هوای معنوی جبهه ها و تجدید میثاق با شهدا محرومیم.

افطاری پارسال در کنار شهید قاسم سلیمانی و دیگر بچه های جنگ که همه با لباس شخصی و همراه فرزندان و خانواده شان در منزل آقامحسن حضور داشتند و نه روی صندلی که روی فرش و موکت کنار همدیگر نشسته بودند، چقدر صفا کردیم، چقدر بغض کردیم و خندیدیم از دیدار دوستان و اشک حسرت ریختیم به یاد یاران سفرکرده.

انگار همین دیروز بود که من و قاسم، برای عملیات کربلای ۵، در فاصله شش کیلومتری بصره از پنج کیلومتر آبگرفتگی پنج ضلعی شرق بصره عبور کردیم و آمدیم روی پل عراقی‌ها. من و قاسم آنجا دست به دست هم دادیم، قاسم سمت راست پل و من سمت چپ رفتیم. ایستادیم تا یک پیروزی بزرگ به دست آمد. دشمن غافلگیر شد. من با قاسم سلیمانی و بعد هم آقای محمد کوثری، فرمانده لشکر ۲۷ دقیقا ۲۲ روز آب و غذای درست و حسابی نخوردیم، لباسمان پر از خون، پشت سرمان کانال ماهیگیری بود و آن قدر گلوله و توپ می آمد که جای راه رفتن هم نبود. دشمن حتی سنگرهای ما را تکه تکه و منهدم کرده بود؛ اما ۲۲ روز آنجا ماندیم و قطعنامه ۵۹۸ زمانی که ما ۶ کیلومتری بصره بودیم، بسته شد؛ یعنی زمانی که من و قاسم و کوثری و دیگر بچه ها دستان ارتش عراق را بستیم. به همین دلیل هشت بند از یازده بند قطعنامه به نفع ایران شد.

یاد همه یاران سفرکرده بخیر که سالهای قبل در این افطاری ساده و صمیمی همدیگر را می دیدیم و در آغوش می گرفتیم و حالا از دیدارشان - برای تا نمی دانم‌ کی - محرومیم؛ شهید شوشتری، شهید همدانی، شهید کاظمی، شهید قاسم سلیمانی. امیدوارم به زودی دیدار تازه شود و سرنوشت ما در مسیر ولایت و همراه با شهادت رقم بخورد که سربلند و خندان به دیدار یاران سفرکرده بشتابیم.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
پشت پرده یک دروغ تاریخی

معروف است هویدا در دادگاه انقلاب درباره عملکرد خود به قاضی میگوید: «در دوران صدارت من، قیمت خودکار بیک ثابت بود و همیشه 5 ریال!»

سلطنت طلبها حالا با فراموشی بعضی مردم میگویند «ای داد بیداد! حیف! چرا بجای اعدام، کسی از او نپرسید رمز موفقیت و مدیریت تو چه بود!»
اتفاقا از او پرسیدند که چطور چنین حرفی میزنی.. تو تورم را از 0.3 درصد در عرض سیزده سال به 25 درصد رساندی. قیمت غذا و مسکن 25 برابر شده!
هویدا میگوید: دقت کنید: من غذا و ملک را نگفتم. من خودکار را گفتم. چون کسی درس نمیخواند، کسی خودکار نمیخرید. این بود رمز مدیریت و عوامفریبی شاهنشاه اعلیحضرت و من.
ما با یک خودکار و موز دادن در مدرسه، کاری میکردیم که هیچکس نپرسد روزی 6 میلیون بشکه نفت کجا میرود؟
بله. تاریخ را با دروغ به مضحکه نکشید.. هویدا را خود شاه بجرم فساد مالی دستگیر کرد و وقتی شاه در دی 57 از ایران فرار کرد، غذای سگش را برد ولی هویدا را نبرد. نگذارید به شما دروغ بگویند
1
0