۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۵۲۴۶۹

اعمال مشترک شب‌های قدر

شب قَدر یا لَیلَةُ القَدر شب نزول قرآن و مقدّر شدن امور یک‌ساله انسان‌هاست. قرآن در سوره‌های قدر و دخان از این شب سخن گفته است. در قرآن و روایات ارزش شب قدر بیش از هزار ماه دانسته شده است.
تعداد بازدید : 3
مالک شریعت ناصری
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
التماس دعا
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
چنانکه "قرآن کریم" تا قیام قیامت هست و "حجت" است، صاحب شب قدر نیز همواره هست و هم "حجت" است؛ و پس از رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، این مقام، از آن جانشینان پیامبر است؛ و همین دو واقعیت بزرگ است.
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
توصیه های آیت الله وحید خراسانی برای درک هر چه بهتر شب های قدر

شب قدر پرفضیلت‌ترین شب سال است که بنابر آن چه از روایات استفاده می شود، امور عالم وجود در آن شب نوشته می‌شود و به تأیید امام هر زمان می‌رسد.

کسی که تمام فرشتگان خداوند در شب قدر بر او نازل می‌شوند، وجود مقدّس قطب عالم امکان و محور آفرینش، حضرت بقیة الله الأعظم ارواحنا فداه است.

شایسته است تمامی دوستداران آن حضرت، خاضعانه و خاشعانه، در همه‌ی اوقات، به خصوص شبهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم رمضان، برای ظهور آن حضرت دعا کنند و از تکرار دعای شریف «اللهم کن لولیک...» خصوصاً در شب بیست و سوم ماه غفلت نورزند و دست توسل به دامان آن امام رحمت و مهربانی بزنند تا ان‌شاءالله از برکات و فیوضات شب قدر بهره‌مند گردند.
3
0
بشیر
Iran, Islamic Republic of
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
خیلی وقت بود رسا اینطوری گرافیک کار نکرده بود تشکر
1
0