۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۵۳۷۴۹
دانلود همه تصاویر

بازگشایی حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه السلام)

محمدجواد مشهدی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالبه مردم نسبت به بازگشایی حرم های چهارگانه در ایران بود.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
السلام علیک یا امام رضا ع
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
ان شاالله ظهور حضرت آقا امام زمان
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
از زائرن گرانقدرالتماس دعا داریم توفیق زیارت برای ما و همه عشاق حضرت مکرر میسر شود
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
یا امام رضا مددی
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
یا ضامن آهو
3
0
مدافع
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
حرم ها را بستند بخاطر جلوگیری از انتشار کرونا، اما در تاریخ خواهد ماند که "مترو، فروشگاه های بزرگ و ..." باز بود این خیانت بود یا خباثت یا مصلحت؛ تاریخ قضاوت خواهد کرد.
3
0
ناشناس
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
به هر حال بحث ویروس و سرعت انتشار آن بسیار زیاد بود و بستن هر مکان عمومی کمکی می کرد به جلوگیری از انتشار ویروس
باید دست به دعا بر داریم که این گونه بلایا از سرزمین عزیزمان دور باشد
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
آقا جان می دانم که همیشه به یادما هستی و مراقبمان و این ما هم شرمنده از غفلت هایمان
ای کاش اندکی معرفتمان به جایگاه ولای شما خاندان مطهر بیشتر می شد
مدد و فیض از شما ست
هرگز ما را رها نکن مولا جان که بیچاره و بدبخت می شویم
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
رواياتي چند از امام رضا(ع):

- بعد از انجام‌ واجبات ، كارى‌ بهتر از ايجاد خوشحالى‌ براى‌ مؤمن‌، نزد خداوند بزرگ‌ نيست‌. (بحار الانوار ، ج‌ 78 ، ص‌ 347)
- ايمان‌ چهار ركن‌ است‌: توكل‌ بر خدا، رضا به‌ قضاى‌ خدا، تسليم‌ به‌ امرخدا، واگذاشتن‌ كار به‌ خدا. (تحف‌ العقول‌ ، ص‌ 469)
- هر كس‌ اندوه‌ و مشكلى‌ را از مؤمنى‌ برطرف‌ نمايد، خداوند در روز قيامت‌اندوه‌ را از قلبش‌ برطرف‌ سازد. (اصول‌ كافى‌ ، ج‌ 3 ، ص‌ 268)
- ايمان‌ يك‌ درجه‌ بالاتر از اسلام‌ است‌، و تقوا يك‌ درجه‌ بالاتر از ايمان ‌است‌، و به‌ فرزند آدم‌ چيزى‌ بالاتر از يقين‌ داده‌ نشده‌ است‌. (تحف‌ العقول‌، ص‌ 469)
- زمانى‌ بر مردم‌ خواهد آمد كه‌ در آن‌ عافيت‌ ده‌ جزء است‌، كه‌ نه‌ جزء آن‌ دركناره‌گيرى‌ از مردم‌ و يك‌ جزء آن‌ در خاموشى‌ است. (تحف‌ العقول ، ص‌ 470)
- پنهان‌ كننده‌ كار نيك‌ (پاداشش‌ ) برابر هفتاد حسنه‌ است‌ و آشكار كننده‌ كار بد سرافكنده‌ است‌ و پنهان‌ كننده‌ كار بد آمرزيده‌ است‌. (اصول‌ كافى‌ ، ج‌ 4 ، ص‌ 160)
- از نشانه‌هاى‌ دين‌ فهمى، حلم‌ و علم‌ است‌، و خاموشى‌ درى‌ از درهاى‌ حكمت ‌است، خاموشى‌ و سكوت‌، دوستى‌ آور و راهنماى‌ هر كار خيرى‌ است‌. (تحف‌ العقول، ص 469)
- بر شما باد به ميانه‌روى در فقـر و ثروت و نيكى كردن چه كم و چه زياد زيرا خـداوند متعال در روز قيامت يك نصفه خرما را چنان بزرگ نمايـد كه ماننـد كـوه احد باشد. (بحارالانوار، ج 78، ص 346)
- هر كس به يك مسلمان فقير، طوري سلام دهد كه متفاوت باشد با سلامش بر ثروتمندان، خداوند را در روز قيامت به گونه‎اي ملاقات مي‎كند كه خدا بر او خشمناك است. (مسند الامام الرضا عليه السلام، ج 2، ص 331)
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
رضاي اهل بيت، امام رئوف مهربان! براي ما دعا كن تا خدا به واسطه محبت شما به ما مرحمت كند و پاي سرنوشتمان با خط سبز سيادت، بنويسد عاقبت به خير!
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
اَللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي اَلاِمامِ التَّقيِّ النَّقيِّ وَ حُجَتِكَ عَلي مَن فَوقَ الاَرضِ و َمَن تَحت الثَّري اَلصِدّيقِ الشَّهيدِ صَلاةً كَثيرَةً تآمَّةً زاكِيَةً مُتَواصِلَةً مِتَواتِرَةً مُتَرادِفَة كَاَفضَلِ ما صَلَّيتَ عَلي اَحَدٍ مِن اوليائِكَ.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
سلام بر تو اى ولى (و نماینده ) خدا و فرزند ولى او سلام بر تو اى حجت خدا و فرزند حجت او سلام برتو اى پیشواى هدایت و رشته محکم حق ، و رحمت خدا و برکاتش نیز بر تو باد گواهى دهم که تو به همان راهى رفتى که پدران پاکت بدان راه رفتند درودهاى خدا بر ایشان باد اختیار نکردى کورى (گمراهى ) را بر هدایت و تمایل نگشتى از حق بسوى باطل و تو براستى خیرخواهى کردى براى خدا و پیامبرش و پرداختى امانت را پس خداوند پاداشت دهد از دین اسلام و مسلمانان به بهترین پاداش ، آمده ام پدرم و مادرم به فدایت به درگاه تو براى زیارت با معرفت به حق تو و دوستدارم دوستانت را و دشمنم با دشمنانت پس شفاعت کن از من در نزد پروردگارت

سلام بر تو اى مولا و سرور من اى فرزند رسول خدا و رحمت خدا و برکاتش بر تو باد گواهى دهم که توئى امام راهنما و سرپرست با رشد و هدایت بیزارى جویم بدرگاه خداوند از دشمنانت و تقرب جویم بدرگاه خدا بوسیله دوستى تو درود خدا و رحمت خدا و برکاتش بر تو باد.
3
0