۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۵۵۲۱۵

انتقاد رئیس سازمان تبلیغات از رها بودن فضای مجازی

انتقاد شدید حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به بی توجهی و رها بودن فضای مجازی.
تعداد بازدید : 5
مالک شریعت ناصری
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
حرف های حقی است که هزاران بار از گلوی دلسوزان فرهنگ کشور تکرار شده ولی متاسفانه عزمی برای حل مشکل وجود ندارد
اینستاگرام دروازه بزرگ تخریب صد در صدی فرهنگی نه تنها اسلامی که انسانی است
2
1
سمیه ساداتی
Iran, Islamic Republic of
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
به مشکلات اردو های دانشجویی هم اشاره کنید هر چند الان دانشگاه ها تعطیل هست اما برخی پسران و دختران دانشجو مرزهای حیا و عفت را در اردوهای مختلط دانشجویی رد کرده و ابتذال و ارتباط با نامحرم را تمرین می کنند. یکی از نقاط ضعف دانشگاههای کشور اختلاط و ارتباط غیر متعارف پسران و دختران هست
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
در حال حاضر قمار، پولشویی و فحشا یکی از اصلی ترین کارکرد های اینستاگرام شده است و باید به صورت آنی به این موضوع پرداخت افسوس که دلسوزی در دولت یافت نمی شود
2
1
صفدری
Iran, Islamic Republic of
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
وضعیت ما در در روزگار رهایی طویله‌ای به نام اینستاگرام!

روحانی خلع لباس شده‌ای مثل آقامیری که ندای وااسلامای او گوش ها رو کر کرده با یک خواننده مستهجن و برهنه‌ی ایرانی مقیم امارات که در اینستاگرامش اندک عکس قابل انتشاری دارد لایو مشترک می گذارد تا ما را با مبانی دین اسلام آشنا کند!

واقعا شورای عالی فضای_مجازی در کدوم وادی سیر میکند؟ آقای #فیروزآبادی در چه حالی هستی؟ آیا خودت اجازه میدی فرزندت برای حتی دقایقی وارد این پیج ها و صفحات که به حق با یک فاحشه خانه آنلاین تفاوتی نداره بشود؟! حتما باید فاجعه #آندولس تکرار بشود تا آقایون سرها رو از زیر برف در بیاورند؟

فحشا و قمار و شرطبندی و صفحات فیشینگ و کلاهبرداری و لایوهای پرنوگرافی جای کوچکترین هوای سالمی رو باقی نذاشته پس چرا ساکتید؟ بالاخره بعد از ۱۰ سال سر دواندن مردم طرح شبکه ملی اطلاعات به کجا رسید؟
2
1
قادری
Iran, Islamic Republic of
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
اینکه تلگرام فیلتر هست ولی اینستاگرام نه:
یعنی اینکه برخی ها بافضای مجازی و فساد و فحشا و ابتذال و اختلاف طبقاتی مخالف نیستن، فقط با آگاهی و اطلاع رسانی مشکل دارن!
2
1
مرتضی پاکدل
Iran, Islamic Republic of
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
به راستی کدام یک از رسانه ها بیشتر به فرهنگ و عفت و سلامت جامعه آسیب میزند؟
توییتر که از مدتها پیش بسته شده است، یا تلگرام که هنوز دارد اوفتان و خیزان با همه بدیها و خوبیهایش پیش میرود! یا اینستاگرام که پهنای باند اختصاصی دارد و جز فحشا و دروغ و نژاد پرستی و توهین و الفاظ رکیک و ...چیزی در آن پیدا نمیشود و تقریبا نصف بیشتر پستهای اینستاگرامی جز این موارد نیستند.
به راستی آقایان ملت را چی فرض کرده اند!؟
2
1