۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۷۳۸۰۹
همگام با انقلاب؛

مردم در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند

مردم در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند
حجت الاسلام سرلک به جایگاه مردم در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم به ویژه نسل امروز در گام دوم انقلاب نقش آفرین بوده و باید اندیشه های امام بین آنان تبیین شود.

حجت الاسلام مهدی سرلک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،  با گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان داشت: قدرت، عزت و امنیت امروز ما بخاطر استقامت و ثبات قدم در راه انقلاب است.

امام جمعه الیگودرز با تأکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب بین نسل امروز افزود: برای درک آن روزها باید دستاوردهای انقلاب بین جوانان و جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی به برکت انقلاب شاهد پیشرفت های بزرگی هستیم، گفت: دستاوردهای عظیم انقلاب در طول بیش از چهل سال بی نظیر است.

حجت الاسلام سرلک خاطرنشان کرد: امروز انقلاب و کشور ما در همه عرصه ها به مراتب قوی تر و دشمنان انقلاب به مراتب ضعیف تر از قبل هستند.

وی به نقش مردم در پیروزی انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: در آن روزها ملت ایران به رهبری امام راحل هوشیار و با بصیرت در صحنه حاضر شدند و برای پیروزی انقلاب تاوان سنگینی پرداخت کردیم و خون شهدای فراوانی ریخته شد تا درخت انقلاب به بار بنشیند و روز به روز پر ثمر شود.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: امروز ملت ایران و مسؤولان در برابر انقلاب اسلامی ایران رسالت خطیری بر دوش دارند و با ادامه راه شهدا باید در تداوم راه انقلاب نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به جایگاه مردم به ویژه نسل جوان در گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: تربیت نسلی انقلابی برای ادامه راه انقلاب ضروری است، باید اندیشه های امام راحل بین جوانان و نوجوانان تبیین شود و برای نزدیک  شدن به اهداف و آرمان های انقلاب گام برداریم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات