۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۸۲۹۷۴
عضو جامعه مدرسین عنوان کرد؛

حضور حداکثری مردم نشانه وفاداری و علاقه به نظام اسلامی

حضور حداکثری مردم نشانه وفاداری و علاقه به نظام اسلامی
آیت الله مقتدایی گفت: دولت آینده باید با پشتوانه اتحاد مردم سعی کند برای حمایت از مردم، اقتصاد مقاومتی را به جریان بیندازد.

آیت الله مرتضی مقتدایی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن بیان اینکه وظیفه ما است که از ملت شریف و فهیم ایران تشکر کنیم گفت: با توجه به تمام مشکلاتی که از نظر اقتصادی وجود داشت، مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی وفاداری و علاقه خود را به نظام اسلامی نشان دادند و به همه فهماندند پیرو ولی فقیه هستند.

وی همچنین اشاره‌ای به تلاش‌های دشمنان برای پایین بودن مشارکت کرد و افزود: مردم ما تحت تأثیر یاوه‌گویی های دشمنان در فضای مجازی قرار نگرفتند و کارهایی که مردم را مأیوس می‌کرد نتیجه نداد؛ مردم ما کاری که وظیفه الهی خود می‌دانست را انجام داد و موفق شد.

عضو جامعه مدرسین ادامه داد: ما واقعا تشکر می‌کنیم از همه اقشار ملت، چه جوانان و چه پیران؛ کسانی که در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند هم اصل حضورشان مورد تفقد است و هم بصیرتشان که شخص اصلح را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه هرکسی است که توصیه به حق داشته باشد خطاب به سایر کاندیداها گفت: من برادرانی را که کاندید بودند و طرح هایی داشتند را توصیه می‌کنم که اکنون دست برادری به جناب آقای رئیسی بدهند و با تعامل و همفکری به میدان بیایند.

آیت الله مقتدایی دست‌یابی آیت الله رئیسی را به این مسئولیت تبریک گفت و اظهار داشت: دولت آینده باید با پشتوانه اتحاد مردم سعی کند برای حمایت از مردم، اقتصاد مقاومتی را به جریان بیندازند.

وی همچنین تصریح کرد: از ایشان به عنوان یک توصیه به حق می‌خواهم سعی کنند با برادران دینی‌شان که قبلا مسئولیتی داشتند و یا اکنون مسئولیت دارند همه را در یک جهت متحد کنند تا مضیقه از این ملت برطرف شود.

عضو جامعه مدرسین در پایان گفت: ان‌شاءالله خداوند به ایشان توفیق عنایت کنند که آنگونه که رضای پروردگار و امام عصر(عج) هست در حمایت از مردم تلاش کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
برای موفقیت در خدمت گزاری آقای ریسی به مردم ایران از صمیم قلب دعا میکنیم
0
0