۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۹۱۱۸۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با رسا:

ایران در بحث امنیت و دفاع از منافع خود با کسی تعارف ندارد

ایران در بحث امنیت و دفاع از منافع خود با کسی تعارف ندارد
آذربایجان شرقی ـ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: همه دنیا می داند که ایران اسلامی در بحث امنیت و دفاع از منافع خود با کسی تعارفی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در حاشیه برگزاری رزمایش «فاتحان خیبر» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، در سخنانی اظهار داشت: این رزمایش علی رغم شیطنت های رسانه ای دشمنان، یک رزمایش معمولی است و پیام این آن دوستی و صلح برای همسایگان است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: برگزاری اینگونه رزمایش ها معمولا در تمام نیروهای مسلح جهان انجام می شود و امری طبیعی است، ولی دشمنان برای سواستفاده های خود و برداشت های رسانه ای غلط و شبهه برانگیز، ماهیت این رزمایش را عملا زیر سؤوال می برند، بنابراین باید کشورهای همسایه هوشیار باشند و فریب بازی رسانه ای دشمنان را نخورند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تأکید کرد: حفظ تمامیت ارضی همسایگان از اولویت های جمهوری اسلامی ایران است، ولی اینکه کشوری مرزهای کشور ثالث را به پایگاه خود برای انجام اقدامات ضدامنیتی، تروریستی و...  تبدیل کند به هیچ وجه قابل قبول ما نیست و همه دنیا می داند که ایران اسلامی در بحث امنیت و دفاع از منافع خود با کسی تعارفی ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیان داشت: کارنامه رژیم پلید اسرائیل غاصب سرشار از فتنه انگیزی علیه مسلمانان و کشورهای منطقه است، لذا سران دولت ها نباید فریب سران صهیونیست را بخورند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان سخنان خود گفت: اسرائیل در مسیر اضمحلال و فروپاشی قرار گرفته است و همین امر باعث شده است که فتنه گری این کشور بسیار شود و همواره به دنبال این است که بین مسلمین دو دستگی ایجاد کند، لذا کشورهای منطقه باید به دقت مواظب تحرکات این رژیم غاضب باشند./1400/ت301/

ارسال نظرات