۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۷۱۴۴۴۵
معاون حوزه علمیه گیلانغرب:

علما و روحانیون هویت شیطانی فرق انحرافی را برای جوانان افشا کنند

علما و روحانیون هویت شیطانی فرق انحرافی را برای جوانان افشا کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده تأکید کرد که علما و روحانیون هویت شیطانی فرق انحرافی را برای جوانان افشا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده در نشستی بصیرتی با جمعی  از طلاب شهرستان گیلانغرب اظهار داشت:در دهه های اخیر شاهد ظهور فرقه های منحرف و ضاله بسیاری در جهان اسلام بوده ایم.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب گفت: فلسفه فعالیت این فرق منحرف را سازندگان و بانیان آن تعریف می کنند، این فرقه ها به دنبال ایجاد چندصدایی بین مسلمین و از کم رنگ کردن انسجام جهان اسلام هستند.

این استاد حوزه تاکید کرد: در میان فرقه ها و گروهک های تروریستی خطر جریان های فکری بسیار خطرناک تر و عمیق تر است، این فرقه ها با برنامه های خزنده خود اهداف فرهنگی و عقیدتی بلندمدتی را دنبال می کنند، بنابراین تقابل با این نحله های عقیدتی و فکری کاری بسیار پیچیده است.

حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: از سوی دیگر منابع مالی و حمایت های این جریانات فکری بسیارند، به طوری که چند کشور به صورت همزمان کمک های مالی، فکری و... را به جریان ها می دهند و همین امر باعث خطرناک بودن فعالیت آنها در جهان اسلام شده است.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب عنوان داشت: فعالیت جریانات تکفیری، سلفی، وهابی، اخوانی، مکتبی و... تنها گوشه ای کوچک از تلاش استکبار برای جلوگیری از وحدت مسلمین است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه علمای دین در مقابل این فرقه های ضاله و منحرف وظایف بسیار سنگینی برعهده دارند، خاطرنشان کرد: علما، روحانیون و مبلغین دینی اهل سنت و اهل تشیع باید نخست ساختار این فرقه های را به خوبی بشناسند و در ادامه هویت اصلی و شیطانی آن را برای مخاطبان که بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند، افشا کنند./1400/

ارسال نظرات