۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۲۷۸۹۹
دانلود همه تصاویر

تدبیر در انجام تکلیف الهی

تبیلغ بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) مهم‌ترین راه گسترش دین‌مداری و اصلی‌ترین فلسفه وجودی حوزه‌های علمیه و روحانیت به شمار می‌آید. تبلیغ برای هر مقطع و دوره و عصری اقتضائات و باید‌ها و نباید‌هایی دارد؛ اما با وجود تحولات شکل گرفته در عرصه تبلیغ مجازی، همچنان "تبلیغ چهره به چهره" کارآترین و اثربخش‌ترین شیوه‌ها محسوب می‌شود. بخش قابل توجهی از طلاب حوزه برای انجام این رسالت طلبگی و الهی، مقطع کودکان و نوجوانان را برگزیده اند، نسلی که آینده سازان این مرز و بوم به حساب می‌آیند. تبلیغ برای این نسل، سختی‌های زیادی دارد، اما اثربخشی و ضریب تاثیر آن تحمل سختی‌ها را بر مبلغان شیرین می‌کند.
عبدالرضا آشنایی
تبیلغ بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) مهم ترین راه گسترش دینمداری و اصلی ترین فلسفه وجودی حوزه های علمیه و روحانیت به شمار می آید. تبلیغ برای هر مقطع و دوره و عصری اقتضائات و بایدها و نبایدهایی دارد؛ اما با وجود تحولات شکل گرفته در عرصه تبلیغ مجازی، همچنان
تبیلغ بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) مهم ترین راه گسترش دینمداری و اصلی ترین فلسفه وجودی حوزه های علمیه و روحانیت به شمار می آید. تبلیغ برای هر مقطع و دوره و عصری اقتضائات و بایدها و نبایدهایی دارد؛ اما با وجود تحولات شکل گرفته در عرصه تبلیغ مجازی، همچنان "تبلیغ چهره به چهره" کارآترین و اثربخش ترین شیوه ها محسوب می شود. بخش قابل توجهی از طلاب حوزه برای انجام این رسالت طلبگی و الهی، مقطع کودکان و نوجوانان را برگزیده اند، نسلی که آینده سازان این مرز و بوم به حساب می آیند. تبلیغ برای این نسل، سختی های زیادی دارد، اما اثربخشی و ظریب تاثیر آن تحمل سختی ها را بر مبلغان شیرین می کند.
ارسال نظرات