۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۲۹۱۵۶
اصغر طاهرزاده:

انقلاب پدیده‌ای است که اگر بشنویم با ما سخن خواهد گفت

انقلاب پدیده‌ای است که اگر بشنویم با ما سخن خواهد گفت
مولف و پژوهشگر عرصه دین و معارف انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب مانند رخداد اربعین پدیده ای است که اگر گوشمان را باز کنیم و بشنویم با ما سخن خواهد گفت.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، استاد اصغر طاهرزاده مولف و پژوهشگر عرصه دین و معارف انقلاب اسلامی در نشست ندای بی‌صدای انقلاب اسلامی با اشاره به نقش نرم انقلاب اسلامی در قلوب انسان های عصر امام خمینی (رحمه الله علیه) گفت: ما یک رخدادی داریم که صورت اراده الهی است. شواهدی می توانیم پیدا کنیم که این قلب ها در یک مدیریت تاریخی قرار گرفته است؛ چه در اول انقلاب و چه در حال حاضر.

وی در ادامه با تاکید بر نقش بی بدیل حضرت امام خمینی (ره) و جایگاه ولی عنوان کرد: حضرت امام فرمودند که مقلب القلوب این قلب ها را مدیریت کرد. ما اگر این پدیده را اینگونه دیدیم که یک اراده‌ای آمده و این مردم را در برگرفته است،

پژوهشگر عرصه دین و معارف انقلاب اسلامی ضمن بیان ضرورت بیان این حضور تاریخی خاطر نشان کرد: با چه مفاهیمی این را گزارش بدهیم؟ ما می خواهیم بگوییم با زبان مفاهیم، مفاهیمی که می شناسیم و با آن زندگی می کنیم، این وقوع پیدا نخواهد کرد.

وی افزود: اگر ما خودمان را در این تاریخ درست آماده کنیم، یک زبانی است، یک گویشی و یک درکی است وراء آنچه تا به حال با آن روبرو بوده ایم و به آن دست پیدا خواهیم کرد. این انقلاب مانند رخداد اربعین پدیده ای است که اگر گوشمان را باز کنیم و بشنویم با ما سخن خواهد گفت.

ارسال نظرات