۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۳۸۴۸
استاندار آذربایجان غربی:

نظام اسلامی در مسیر آرمان های مقدس شهدا گام بر می دارد

خبرگزاری رسا - استاندار آذربایجان غربی گفت: به برکت خون شهدا نظام در مسیر آرمان های مقدس گام بر می دارد.
استاندار آذربايجان غربي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی در دیدار با خانواده شهیدان محمدباقر سنبلی و جواد قاسم‌نژاد تاکید کرد: تمام موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهدا است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با رهبری هوشمندانه امام خمینی، وحدت و همدلی مردم، از خود گذشتگی و جان فشانی های رزمندگان اسلام و به برکت خون شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست مستکبران و زورگویان نرسید، به طوریکه در دوران دو هزار و 500 ساله حکومت شاهان این سرزمین، در هرجنگ، به خاطر بی درایتی و بی لیاقتی حاکمان، قسمتی از خاک کشورمان اشغال می شد.

جلال زاده در ادامه ضمن بزرگداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در حالی ورود به دهه چهارم را جشن می گیرد که به برکت خون هزاران شهید در مسیر آرمانهای مقدس و والای انقلابی و اسلامی گام برداشته و روز به روز مسیر توسعه و پیشرفت را هموارتر می سازد.

وی به حضور پرشور و بی نظیر مردم در  نهم دیماه سال جاری اشاره کرد و گفت: حماسه تاریخی که مردم کشورمان در نه دی رقم زدند، بار دیگر مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران و نقطه ننگی برای جهان خوارانی بود که چشم طمع به کشورمان دوخته بودند.

استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنان خود با اشاره به جایگاه خانواده های شهدا و به ویژه مادران شهید خاطرنشان کرد: این افراد با به تصویر کشیدن نمونه ای از خودگذشتگی، صبر و استقامت امانتهای الهی خود را که همان شهیدان هستند، بدون هیچ چشم‌داشتی در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

گفتنی است؛ شهید محمدباقر سنبلی از نیروهای داوطلب امدادگر بود که در سال 1365 در عملیات کربلای پنج در سن 21 سالگی و  شهید جواد قاسم‌نژاد در سال 1361 در منطقه سرپل ذهاب در سن 26 سالگی جان خود را در راه  آرمانهای انقلاب و اسلام فدا کردند./935/پ202/ص

ارسال نظرات