۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۷۳۸۸۱
همزمان با دهه فجر؛

سه‌هزار برنامه متنوع بخشی و شهرستانی در گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در ایام‌الله دهه فجر سه‌هزار برنامه متنوع بخشی و شهرستانی به صورت روزشمار در سطح استان برگزار می‌شود.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گلستان


حجت الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در گرگان، گفت: در ایام‌الله دهه فجر 3 هزار برنامه متنوع بخشی و شهرستانی به صورت روزشمار در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 12 ستاد اصلی در سطح شهرستان‌های استان برای برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر ایجاد شده است، اظهار داشت: 500 ستاد روستایی در دهستان‌ها و مراکز روستایی و 25 کمیته تخصصی در حوزه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های فعال شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در گلستان گفت: 500 برنامه‌های محوری با حضور مهمان‌های عالی‌رتبه کشور در سطح استان اجرا می‌شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان، تقارن ایام‌الله دهه فجر با اربعیین حسینی و رحلت نبی‌اکرم (ص) را فرصتی ارزشمند دانست و گفت: تقارن این ایام موجب می‌شود که مردم در این ایام از برکات اربعین اباعبدالله حسین بیشتر بهره ببرند و تلاش کنند برنامه‌های این ایام رنگ و بوی حسینی به خود بگیرد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا با اشاره به برنامه‌های نمادین سالروز ورود حضرت امام خمینی به کشور افزود: در روز 12 بهمن برنامه نمادین در فرودگاه گرگان و در امامزاده عبدالله گرگان به یاد حضور امام راحل در بهشت زهرا (س) اجرا می‌شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نماز عید انقلاب نیز در ظهر 22 بهمن همانند برگزاری نماز ظهر عاشورا در مراکز شهرستان‌های استان با حضور مردم برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا در مورد برنامه شب 22 بهمن خاطرنشان کرد: در شب 22 بهمن به میمنت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همکاری هیئت‌های مذهبی ساعت 21 بانک الله‌اکبر از مناره‌ها و گلدسته‌های مساجد استان با حضور گروه‌های مذهبی و مردم طنین‌انداز می‌شود.

وی اضافه کرد: تجلیل از 44 شهید انقلاب و نشست  با علمای شیعه و سنی، دانش‌آموزان، جوانان و دانشجویان را از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه در ایام دهه فجر سرنوشت ملت رقم خورده است، گفت: دهه فجر غرش استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که در عرصه‌بین‌المللی طنین‌انداز شد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا افزود: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی این بود که خود مردم بدون دخالت بیگانگان این حماسه عظیم را خلق کردند.

وی با اشاره به رمز پیروزی این انقلاب گفت: رمز پیروزی نظام شکوهمند ما ایمان به خدا، هدایت‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره)، وحدت ملت و باورهای دینی مردم بوده است.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا گفت: دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت فهیم جمهوری اسلامی است و هر چه این ایام باشکوه‌تر و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود نشان دهنده پایبندی آنان به آرمان‌های انقلاب‌، ولایت فقیه و حضرت امام (ره) است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که این مراسم‌های مردمی معرفی شود، گفت: ماهیت انقلاب ما یک ماهیت اعتقادی است./950/ت302/ص

ارسال نظرات