۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۷۴۰۲۵
امام جمعه مینوشهر:

رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب عمل به دستوارت ‌اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مینوشهر راز پیروزی و ماندگاری انقلاب را عمل به دستوارت دین مبین اسلام دانست.
حجت الاسلام جواد عادل پور امام جمعه مينو شهر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جواد عادل پور،  امام جمعه مینوشهر، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، دهه فجر را یادآور حیات مجدد ملت ایران دانست و گفت: دهه فجر، سرآغاز حرکت ملت سربلند ایران، به سوی قله های سعادت، عزت، کرامت و عظمت است.

  

حجت الاسلام عادل پور  با بیان این‌که انقلاب اسلامی سر آغاز تحولات جدی و مهم در داخل و خارج از کشور بود، خاطر‌نشان کرد: در ‌‌این سی سال شاهد  پیشرفت و تعالی کشور در مسائل گوناگون بودیم و این پیشرفت ها مدیون رهبری حکیمانه ولی فقیه و همت بلند ملت ایران است.

 

وی تصریح کرد: پیشرفت چشمگیر ایران در سالهای اخیر به گونه ای بوده که حتی دشمنان نیز زیرلب به این پیشرفت اعتراف نموده اند.

 

امام جمعه مینو شهر گفت: دشمنان نظام در پی زیر سؤال بردن این انقلاب دینی هستند؛ ‌اما بدانند راز پیروزی و ماندگاری انقلاب، عمل به دستوارت دین مبین اسلام است.

 

حجت الاسلام عادل‌پور  تصریح کرد: ملت ایران همواره در مسیر حق و با رهبری ولایت فقیه سرنوشت خود را رقم زده و از هیچ کس هراسی ندارد.

 

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات اظهار داشت: این آشوب‌ها نشان از عصبانیت بدخواهان و فتنه‌جویان نظام  از انتخابات صحیح و سالم مردم ایران بود.

 

امام جمعه مینو شهر در بخش دیگری از خطبه ها  به اجرای حکم اعدام دو تن از اغتشاگران روز عاشورا اشاره کرد و افزود: ملت ایران حمایت خود را از قوه قضاییه و قضات شجاع این پرونده ها در اجرای عادلانه احکام صادر شده اعلام می کند.

 

حجت الاسلام عادل‌پور ‌در ادامه تاکید کرد: مردم از قوه قضائیه انتظار دارند، نسبت به مجازات آشوبگران روز عاشورا، هیچ گونه مسامحه ای نداشته باشد. /945/پ202/س

ارسال نظرات