۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۴۲۴۸
امام جمعه زاهدان:

به برکت انقلاب اسلامی خدمات زیادی در رفع محرومیت و توسعه سیستان و بلوچستان انجام شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی علی رغم توطئه های دشمنان داخل و خارج کشور خدمات زیادی در رفع محرومیت و توسعه و عمران استان سیستان و بلوچستان انجام شده است .
حجت الاسلام و المسلمين عباسعلي سليماني، نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، روز گذشته در همایش فرماندهان و معاونین سپاه سلمان استان، با قدردانی از اقدامات سپاه در خدمت رسانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق دور افتاده استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در سالهای اخیر سپاه سلمان و قرارگاه قدس با تلاش برای عمران و رفع محرومیت رسیدگی به مشکلات مردم یک رویکرد فرهنگی در پیش گرفته است که باید این رویکرد را با جدیت دنبال کنند .

امام جمعه زاهدان، بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی علی رغم توطئه های دشمنان داخل و خارج کشور خدمات زیادی در رفع محرومیت و توسعه و عمران استان انجام شده است .

علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این همایش با اشاره به عقب ماندگیهای علمی دانشگاهها در دوران طاغوت گفت: علوم تدریس شده در این دوران همه وابسته به غرب بود .

وی، افزود: دور شدن از فرهنگ غنی اسلام، تخلیه روستاها، کم شدن مراکز تولیدی و اوضاع اسف بار نظامیان گوشه ای از مشکلات در دوران طاغوت بود که با برنامه ریزی امام راحل (ره) و حمایت یکپارچه مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید .

گفتنی است، در این همایش سردار علیرضا عظیمی جاهد، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، هدف از برگزاری این همایش یک روزه را بازنگری در عملکرد نواحی و رده های مقاومت، برنامه ریزی برای سال 1389 و تجلیل از خانواده شهدای وحدت بیان کرد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات