۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۴۳۸۰
آیت الله علوی گرگانی:

دستاوردهای انقلاب در دهه فجر تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام تاکید کرد.
آيت الله علوي گرگاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی، ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و رؤسای کلانتری های کشور، با اشاره به روایاتی ضرورت نیاز انسان به موعظه و نصیحت را متذکر شد و گفت: همه بندگان خدا محتاج هدایت و ارشاد و راهنمایی هستند و اگر انسان به سوی خدا حرکت کند در تمامی عرصه های زندگی موفق می شود.

وی تاکید کرد: خداوند انبیا و اولیای الهی را برای هدایت انسان ها مبعوث کرده است و بندگان خدا باید به فرامین و توصیه ها و تاکیدات این بزرگواران توجه کرده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه با مثبت ارزیابی کردن برگزاری دوره های بصیرت اظهار داشت: شرکت کنندگان در این دوره ها باید تلاش کنند حداکثر بهره برداری را ازاین برنامه ها داشته باشند و بیش از پیش بصیرت و آگاهی خود را ارتقا بخشند.

آیت الله علوی گرگانی استفاده از محضر علما و روحانیون را دارای برکات و فوائد بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: در مسائل دینی باید به علما و بزرگان مراجعه شود و اگر در این مسائل آگاهی پیدا کردیم باعث شناخت بیشتر دوست و دشمن خواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر، این ایام را یادآور خاطرات شیرین دوران انقلاب خواند و بیان داشت: در این دهه مبارک خاطرات انقلاب اسلامی مرور می شود و انسان به یاد رشادت ها و جانفشانی های شهدا و زحمات امام راحل و ملت بزرگوار ایران می افتد و باید در این ایام دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود.

این استاد برجسته دروس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به فوائد و آثار مترتب بر گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: این امر باعث می شود که خاطرات انقلاب فراموش نشود و ما که در دامان این انقلاب هستیم باید قدردان آن بوده و وظیفه خود را در قبال آن انجام دهیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه با تاکید بر ضرورت ارتقا و تقویت بصیرت نیروهای انتظامی تصریح کرد: شغل نیروهای انتظامی در کشور بسیار مهم و ارزشمند است و این نیروها باید سعی کنند بصیرت و هوشیاری خود را بیش از پیش بالا ببرند. /924/پ202/ف.

ارسال نظرات