۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۴۴۰۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، به رخ کشیدن اقتدار ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، تحمل تداوم انقلاب برای دشمن را سخت‌تر از پیروزی در بهمن 57 دانست.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد انقلاب مخملی د کشور گفت: انقلاب مخملی یا به تعبیری جنگ نرم، یک نوع تهاجم فرهنگی و مورد هدف قرار گرفتن اندیشه‌ها و آرمان‌های قشرهای مختلف جامعه است.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای حاکم بر جهان امروز گفت: برای مقابله با این حرکت خزنده نیاز به همکاری رسانه‌های جمعی، دستگاه‌های رسمی (از طریق نوشتن مقاله، وبلاگ نویسی و پاسخ به شبهات افراد)، دانشگاه‌ها، اساتید، افراد تاثیرگذار و تربیون‌های نماز جمعه داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری سی گفتمان دانشجویی با عنوان گفتمان‌های علمی، صدها گفتمان دانش آموزی، ارائه اطلاعات از طریق سایت و شفاف سازی و نشست با افراد تاثیرگذار را از جمله برنامه‌های سازمان تبلیغات استان در مقابله و مبارزه با جنگ نرم عنوان کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 22 بهمن سال 57 و حضور پرشور مردم پشت سر معمار کبیر انقلاب را نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی خواند و افزود: حرکت میلیونی مردم سبب شد تا نظام اسلامی جایگزین نظام وابسته به استکبار جهانی شود.

حجت الاسلام یاری تبعیت از رهبری، دوستی، صمیمیت و مودت بین آحاد ملت، رهبری و دولت را از گذاره‌های ضروری در شرایط فعلی عنوان کرد و گفت: نقش رسانه‌ها، مبلغان و دستگاه‌های متولی را برای مقایسه کارهای صورت گرفته قبل و بعد از انقلاب و همچنین بازخوانی وقایع انقلاب، بسیار موثر است.

وی با تاکید بر حضور پرشور و با شکوه مردم در برنامه‌های دهه فجر خصوصاً راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نوعی به رخ کشیدن قدرت و اقتدار اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان همچنین با اشاره به نقش سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی کشور اظهار داشت: نگاه دقیق و کارشناسی نسبت به نیازهای فرهنگی استان، ارزیابی فرصت‌ها و نگاه کارشناسی به تهدیدات از جمله کارهای مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی است./950/ت302/ص
ارسال نظرات