۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۷۴۷۱۸
19 بهمن ماه؛

از واقفان و فعالان عرصه وقف در قم تجلیل می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش تجلیل از واقفان و فعالان عرصه وقف به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار می شود.
حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمي، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: همایش تجلیل از واقفان و فعالان عرصه وقف به همت این اداره کل، 19 بهمن ماه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این همایش در راستای تجلیل از واقفان و متولیان نمونه و همچنین خادمان نمونه بقاع متبرکه برگزار می شود که طی آن از بیست نفر تجلیل خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف بر اهمیت آن در فقه اسلام تأکید کرد و گفت: درآمد وقف صرف مسائل فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، عمرانی و حفظ موقوفات می شود.

حجت‌الاسلام ناظمی اضافه کرد: دیدار با مراجع تقلید، بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی، غبارروبی امامزادگان، برپایی نمایشگاه عکس در سالن اشراق، اطلاع رسانی مناسب در زمینه وقف از رادیو و تلویزیون و برگزاری مسابقات و نشست های دانش آموزی در سطح استان از برنامه های ویژه هفته وقف است که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همایش تجلیل از واقفان و فعالان عرصه وقف، دوشنبه، 19 بهمن ماه از ساعت 19 در مجموعه یاوران حضرت مهدی(عج) به نشانی قم ـ جمکران برگزار می شود. /920/پ202/ع

ارسال نظرات