۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۴۸۱۰

انقلاب اسلامی پرتویی از انوار ولایت است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل، در نشست نقش آفرینی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی در زابل، گفت: انقلاب اسلامی پرتوی از انوار ولایت است .
نقش آفريني زنان در پيروزي انقلاب اسلامي در زابل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام شریفی، کارشناس دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل، روز گذشته در «همایش نقش آفرینی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی» که در کانون فرهنگی بانوان شهر ادیمی زابل برگزار شد، با تبریک تبریک آغاز شکوهمند دهه چهارم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پرتوی از انوار ولایت است .

وی، افزود: در دهه فجر، حق بر باطل، جنود رحمانی بر اولیای شیطان، حزب الله بر طاغوت غلبه کرد و حکومت عدل اسلامی مستقر شد و دست انتقام حق از آستین ملت رزمنده ایران بیرون آمد و نصرت اعجاز آمیز اسلام بر کفر تحقق یافت .

حجت الاسلام شریفی، افزود: پس از پیروزی انقلاب همبستگی قشرهای ملت دلیر روز افزون و ارتش و سایر قوای نظامی وفاداری خود را به اسلام و ایران نشان دادند و میهن خود را از شر طاغوتیان زمان که در رأس آنها دولت آمریکاست نجات دادند .

کارشناس دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی انقلاب خدایی است و نشأت گرفته از قیام و سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) و دنباله کار انبیاء است ./ 940/پ202/ص.
ارسال نظرات