۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۷۴۹۱۹۳

همایش بزرگ مادرانه انجمن حمایت از زندانیان استان قم برگزار شد

همایش بزرگ مادرانه انجمن حمایت از زندانیان استان قم برگزار شد
به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و یادبود شهادت حاج قاسم سلیمانی، انجمن حمایت از زندانیان استان قم همایشی را با حضور مسئولین استانی و خانواده‌های زندانیان برگزار کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و یادبود چهارمین سال شهادت حاج قاسم سلیمانی، انجمن حمایت از زندانیان استان قم همایشی باشکوهی را با حضور مسئولین استانی و خانواده‌های زندانیان برگزار کرد و ۱۰۰۰ بسته معیشتی را به آن‌ها اهدا نمود.
 
این همایش که در مصلی نماز جمعه قم برگزار شد، با سخنرانی سکینه سادات پاد دستیار ریاست جمهوری در حقوق و آزادی‌های اجتماعی و با حضور دادستان محترم استان قم آغاز شد.
 
در این مراسم، خدام مسجد مقدس جمکران با حمل پرچم‌های متبرک عتبات عالیات، جلسه را منور و غرق در معنویت کردند
 
انجمن حمایت از زندانیان استان قم با همکاری خیرین و نیکوکاران و با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سپاه علی بن ابیطالب (ع)، مسجد مقدس جمکران و اداره کل زندانها، ۱۰۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، حبوبات و سایر مواد غذایی را بین خانواده‌های تحت پوشش انجمن توزیع کرد.
 
همچنین در این همایش توسط انجمن حمایت از زندانیان استان، از مدیران کل کمیته امداد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد علوی و تیم چشم پزشکی اعزامی به زندان آقایان دکتر خاتمی، دکتر ایرانی خواه و دکتر باقری با اهدای لوح تقدیر و تشکر شد.
 
همچنین در پایان این مراسم، از مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز به خاطر کمک به اهدا لوازم تحریر به انجمن حمایت از زندانیان استان قم قدردانی شد.
ارسال نظرات