۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۴۹۹۳۳
با حضور مدیر جامعه الزهرا صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تجلیل از زائر یاران سفر اربعین

برگزاری مراسم تجلیل از زائر یاران سفر اربعین
مراسم تجلیل از زائر یاران همپای قافله ۷ با حضور مدیر جامعه الزهرا(س)، معاونین و زائر یاران سفر اربعین در سالن جلسات مدیریت این نهاد حوزوی برگزار شد۔

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از زائر یاران همپای قافله 7 با حضور مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها)، معاونین و زائر یاران سفر اربعین در سالن جلسات مدیریت این نهاد حوزوی برگزار شد۔

در این مراسم مدیر جامعه الزهرا ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران این سفر معنوی، قدردانی ویژه خود را از خیرین، همکاران و مجموعه زائر یاران اعلام نمودند.

دکتر حدادی فام معاون منابع انسانی جامعه الزهرا و رئیس ستاد اربعین نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد در سفر اربعین جامعه الزهرا با عنوان "همپای قافله ۷" از مجموعه زائریاران و همه عزیزانی که در این سفر افتخار همیاری و همکاری داشتند تشکر کردند.

هفتمین کاروان اربعین جامعه الزهرا با حضور ۳۱۳ طلبه و تعدادی از همکاران و زائر یاران در قالب تیم‌هایی مانند تیم پیشرو، تیم پزشکی و سلامت، تیم زائریار و تیم رسانه برای هفتمین سال با عنوان "همپای قافله" در ایام اربعین به زیارت عتبات عالیات در کشور عراق اعزام شده بود.

بنابر اظهار نظر همه زائرین و همکاران سفر امسال همراه با نظم، آرامش و معنویت ویژه‌ای بود.

در پایان این جلسه ضمن تقدیم هدایایی به زائر یاران عزیز، با اهداء لوح تقدیر از زحمات رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا تقدیر شد.

ارسال نظرات