۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۷۵۰۳۵۴
حجت الاسلام خورشیدی مطرح کرد؛

حضور پررنگ مبلغان و روحانیون میان مردم، نخستین شرط حضور حداکثری مردم در انتخابات

حضور پررنگ مبلغان و روحانیون میان مردم، نخستین شرط حضور حداکثری مردم در انتخابات
مبلغ حوزوی با تاکید بر اینکه مردم نهاد روحانیت و انقلاب را دوست دارند، گفت: اولین شرط حضور حداکثری مردم در انتخابات نفس حضور روحانیون در بین مردم است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام خورشیدی در نشست نقش مبلغان در امیدآفرینی و حضور حداکثری مردم در انتخابات با عنوان چله تواصی، نکاتی درباره انتخابات و انتظاراتی که از مبلغین به معنای عام وجود دارد را مطرح کرد و اظهار داشت: هر روحانی و طلبه فاضلی قبل از انتخابات بایسته هایی را باید در نظر بگیرد تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

وی در ادامه عمل به مواردی را برای حضور مردم در انتخابات لازم دانست و گفت: اولین شرط حضور حداکثری مردم در انتخابات نفس حضور روحانیون در بین مردم است که متاسفانه اکنون اینگونه نیست و روحانیون حضور پررنگی در بین مردم ندارند.

وظیفه مبلغین اصلاح نگاه خلق به دنیا است

حجت الاسلام خورشیدی با اشاره به اینکه در گذشته حضور روحانیون در بین مردم پررنگ تر بود، عنوان کرد: با عقیده و علم عرض می کنم که مردم نهاد روحانیت و انقلاب را دوست دارند و پایبند به ارزش های اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر مبلغان ملتزم به تلاش علمی و فعالیت های تبلیغی باشند مردم آنها را طلبه انقلابی فاضل می‌دانند، گفت: باید از تعیین زمان برای حل مشکلات جامعه پرهیز شود، یکی از اشتباهات جدی در تبلیغ تعیین زمان برای حل مشکلات است.

حجت الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه وظیفه مبلغان اصلاح نگاه خلق و خلق الله به دنیا است، ابراز کرد: توجه مردم به ابتلائات دنیوی و بیان آیاتی که این باره در قرآن آمده در اصلاح نگاه مردم به دنیا موثر خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه نباید برای حضور در انتخابات تحکمی و دستوری تبلیغ کرد، عنوان کرد: امید آفرینی، قرار گرفتن در سلسله طولی و آماده شدن برای منجی واقعی از وظایف مبلغین است؛ اگر کاری به عنوان مقدمه قیام امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف صورت بگیرد لذت دینداری را در برهه ای از زمان به مردم چشانده ایم و برای آمدن منجی حقیقی آماده خواهیم شد.

ارسال نظرات