۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۵۱۵۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

22 بهمن جلوه‌گاه بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ایران امروز به کشوری تأثیر‌گذار در جهان اسلام تبدیل شده؛ از این رو ‌‌دشمنی ‌دشمنان اسلام و ایران را برانگیخته است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، راهپیمایی 22 بهمن را نماد وحدت ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی فردا پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب خواهند داد.

وی با بیان این که 22 بهمن امسال جلوه گاه وحدت و همدلی و صحنه نمایش ملت رشید ایران در بیعت مجدد با رهبری و ادامه راه امام راحل است، خاطر‌نشان کرد:  حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن در سی سال گذشته همواره بیانگر حمایت آحاد مردم از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی و نماد وحدت ملی بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشور‌تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد و حضور ملت ایران به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خواهد ماند.

حجت الاسلام یاری تصریح کرد:  ایران اسلامی امروز به کشوری تأثیر‌گذار در جهان اسلام تبدیل شده و به این دلیل ‌‌دشمنی ‌دشمنان اسلام و ایران را برانگیخته است.

وی با بیان این که 22 بهمن روز پیروزی حق بر باطل است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده عظمت نظام جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: ملت ایران همانند گذشته در پیمودن راه شهدای والامقام و در مسیر آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام(ره) و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ثابت قدم، هم پیمان و متحد هستند./950/ت302/س
ارسال نظرات