۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۷۵۶۶۷
با امضا طومار 20 متری؛

طلاب حوزه علمیه قم از مواضع آیت الله نوری همدانی حمایت کردند

خبرگزاری رسا ـ شمار فراوانی از طلاب حوزه علمیه قم با امضا طوماری از مواضع انقلابی و صریح حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از حریم ولایت فقیه و انقلاب اسلامی قدردانی و حمایت کردند.
امضاي طومار در حمايت از رهبر معظم انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی مواضع صریح و روشنگرانه حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، جمع کثیری از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم روز گذشته، با امضا طوماری که در مدرسه فیضیه قم نصب شده بود، حمایت خود را از مواضع انقلابی این مرجع بیدار و زمان شناس اعلام داشتند.

بر اساس این گزارش در این طومار 20 متری که به مدت یک روز در صحن مدرسه فیضیه قم نصب شده بود هزاران نفر از طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم با امضا آن حمایت خود را از مواضع حضرت آیت الله نوری همدانی به ویژه نامه اخیر این مرجع تقلید پس از 22 بهمن به رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند.

حجت الاسلام محمد محسن حاجی حیدری از طلاب حوزه علمیه قم و امضا کنندگان این طومار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با قدردانی از مواضع حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: این مرجع تقلید با مواضع بصیرانه و آگاهانه خود افزون بر بیداری اقشار مختلف مردمی چشم فتنه را کور کرد.

وی بیان داشت: موضع گیری های این مرجع تقلید در شرایط فتنه و حوادث بعد از انتخابات بسیار مهم و شجاعانه بود و این استاد برجسته حوزه علمیه قم در این شرایط با تمام توان و قدرت خود به صحنه آمده و از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه جانانه دفاع کرد.

این طلبه حوزه علمیه قم در خصوص طومار اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه قم از بیانات و موضع گیری های حضرت آیت الله نوری همدانی نیز گفت: این طومار در پی بیانات این مرجع تقلید در حوادث و فتنه های بعد از انتخابات، به مدت یک روز در محل مدرسه فیضیه قم نصب شده بود و هزاران نفر از طلاب حوزه علمیه قم آن را امضا کردند.

وی تصریح کرد: ما بنا داشتیم این طومار مدت زمان بیشتری در محل مدرسه فیضیه نصب باشد اما با توجه به محدودیت های قانونی در این مدرسه، امکان این مهم میسر نبود و خوشبختانه ظرف مدت یک روزی که این طومار در مدرسه فیضیه نصب بود هزاران نفر آن را امضا کردند.

گفتنی است در پی مواضع روشنگرانه و صریح حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از حریم ولایت فقیه و ارکان انقلاب اسلامی، اقشار مختلف مردمی به همراه مسؤولان و شخصیت های کشوری و لشکری، از طرق مختلف مراتب قدردانی و حمایت خود را از بیانات و مواضع این مرجع تقلید اعلام داشته اند. /924/ت302/ع

ارسال نظرات