۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۷۵۸۴۲
امام جمعه موقت دزفول:

راهپیمایی 22 بهمن نقطه عطفی بر شکست دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دزفول، راهپیمایی 22 بهمن را نقطه عطفی بر شکست های پی در پی دشمن در ماه های اخیر دانست.
حجت الاسلام بيگدلي امام جمعه موقت دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی امام جمعه موقت دزفول در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حماسه اتحاد و بصیرت در 22 بهمن مصلای اظهارداشت: حماسه های ملت شریف ایران بسته به شرایط زمانی خصوصیاتی دارد و نحوه حضور متفاوت است اما با یک ایده و هدف صورت می گیرد و آن سرعت بخشیدن به موج عظیم اسلام خواهی و تلاش برای فراهم کردن مقدمه ظهور امام زمان (عج ) می باشد.

وی حماسه حضور 22 خرداد را مایه ناراحتی و عصبانیت دشمن دانست و گفت: راهپیمایی22 بهمن نقطه عطف دیگری بود که تکمیل کننده حضور ملت و برطرف کننده برخی شبهات نسبت به حضور مردم با سلیقه های مختلف و موجب یاس دشمنان شد.

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان ولی فقیه هستند خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در تمامی عرصه ها با هدایت های حکیمانه خود کشتی انقلاب را در برابر امواج سهمگین توطئه های دشمن حفظ کرده و آن را به ساحل نجات رسانده اند.

حجت الاسلام بیگدلی در پایان بااشاره به تصویب طرح محدودیت روابط با برخی کشورهای غربی توسط مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: تصویب طرح محدودیت روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با برخی کشورهای معاند و استکباری مخصوصا انگلیس، اقدام شجاعانه و مورد تحسین از سوی مجلس شورای اسلامی بود که از آن حمایت می کنیم و خواهانیم که هر چه سریعتر عملی شود./945/پ203/ص

ارسال نظرات