۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۷۶۲۱۱۷

دیدار مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

دیدار مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با حضور در دفتر امام جمعه تبریز با حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در دیدار مدیران کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان آذربایجان شرقی، مطرح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یا همان بچه های مسجد باید کانون وحدت بین عناصر مدیریتی و اجرایی خانه های خدا باشند و فعالیت خود را به جذب حداکثری جوانان و نوجوانان معطوف کنند.

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد با پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه فرهنگی با دیگر نهادها باید از ظرفیت هنر و هنرمندان در جهت پیشبرد اهداف مذهبی و دینی استفاده کنند.

امام جمعه تبریز عنوان کرد: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد بر محوریت تدوین برنامه های مختلف به برادران متمرکز بوده است، درحالی که یکی موضوعات واجب و اساسی در مساجد سرمایه گذاری در حوزه خواهران است و تاکنون از آن غفلت شده و باید جبران شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل بیان کرد: استعداد بالای دختران جوان و نوجوان در طرح و حله مسله ایجاب میکند کانون های فرهنگی هنری مساجد بر روی این قشر با هر سلیقه و ذایقه ای که هستند سرمایه گذاری گسترده ای انجام دهد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات