۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۷۶۳۳۰۰

حاج «سید احمد شمس» از مداحان با سابقه قمی دار فانی را وداع گفت/جزئیات مراسم تشییع

حاج «سید احمد شمس» از مداحان با سابقه قمی دار فانی را وداع گفت/جزئیات مراسم تشییع
حاج سید احمد شمس از پیرغلامان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پس از عمری مجاهدت در دفاع مقدس و سنگر های مختلف نظام و انقلاب اسلامی ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، در شام شهادت بنت الحسین(ع) خادم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، پیرغلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مداح اهل بیت(ع) حاج سید احمد شمس پس از عمری مجاهدت در دفاع مقدس و سنگر های مختلف نظام و انقلاب اسلامی ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

بر اساس این گزارش، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت درگذشت حاج سید احمد شمس مداح اهل بیت علیهم السلام به عموم مردم بصیر و ولایی قم و با اشاره به سوابق درخشانش در برگزاری مراسم و ایام الله و تربیون داری نمازهای جمعه و راهپیمائی های قم به عنوان مرکز انقلاب و سلوک در راه اصیل ولایت و حضور شجاعانه در عرصه های مختلف به ویژه جهاد تبیین، از عموم مردم انقلابی و قدرشناس قم دعوت کرد تا در مراسم تشییع و بزرگداشت این مداح انقلابی شرکت نمایند.

مراسم تشییع آن مرحوم یکشنبه ٢١مرداد از ساعت ١٧ از مسجد نو میدان آستانه تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انجام می شود. همچنین مراسم ختم آن مرحوم یکشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می گردد.

ارسال نظرات