۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۶۴۰۴۸

پیام فرمانده سپاه استان قم به مناسبت آغاز هفته دولت

پیام فرمانده سپاه استان قم به مناسبت آغاز هفته دولت
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) به مناسبت هفته دولت پیامی بدین شرح صادر کرد: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اين ذكر شهيد رجايى و شهيد باهنر - كه اين دو برادر عزيز، حقيقتاً مظهر علم و عمل بودند - در هفته ى دولت، يك امر مغتنمى است؛ يك چيز نمادين و باارزشى است. معنايش اين است كه ما - كه مسئولين بخشهاى مختلف كشور هستيم - در رفتار عمومى خودمان، نگاهمان به همان ارزشهايى باشد كه برجستگى شخصيت اين دو عزيز، به خاطر آن ارزشهاست.
مقام معظم رهبری مد ظله العالی

دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال که به نام هفته دولت نامگذاری شده است، یادآور دولت مردمی و خدمتگزار و تراز جمهوری اسلامی یعنی دولت شهید رجایی است. دولتی که علی رغم دوره کوتاه خود،خاطرات خوبی از خدمت و مردم داری را اذهان مردم ایران به یادگار گذاشته است.

این نامگذاری، بهانه ای است برای قدرشناسی و تکریم از زحمات و تلاش های مخلصانه و شبانه روزی مدیران، مسئولین و بدنه کارکنان دولت که تمام تلاش خود را در جهت خدمتگزاری بی منت و عادلانه به مردم به کار گرفته و نظام جمهوری اسلامی را در مسیر رسیدن به اهداف و فتح قله های موفقیت یاری می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت الله رییسی، این هفته را به تمامی کارکنان خدوم دولت اعم از مدیران و کارمندان تبریک عرض نموده،دوام توفیقات ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امیدوارم دولت جدید با الگوگیری از اقدامات برجسته دولتهای گذشته خصوصا دولت شهید رجایی و شهید رییسی، گام بلندتری در مسیر خدمت به مردم بزرگ کشورمان بردارد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز مثل گذشته یار و یاور دولت در مسیر خدمت رسانی به مردم و پیشرفت کشور خواهد بود. ان شاءالله

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام
سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا موحد

ارسال نظرات