۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۶۴۷۲۹
نماینده طلاب وفضلای استان خراسان رضوی مطرح کرد؛

مراسم‌های عزاداری برای امام رضا، بی‌نظیر و بی‌سابقه

مراسم‌های عزاداری برای امام رضا، بی‌نظیر و بی‌سابقه
حجت‌الاسلام گرمابی از برپایی مواکب و برگزاری مراسمات سوگواری اهل‌بیت در محور مواصلاتی به مشهدالرضا و حرم امام رضا(ع) خبر داد و این مراسمات را با توجه به شکل برگزاری و انسجام، بی‌نظیر و بی‌‎سابقه توصیف کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ایوب گرمابی نماینده طلاب وفضلای استان خراسان رضوی با اشاره به برپایی مواکب و برگزاری مراسمات سوگواری اهل‌بیت علیهم السلام خصوصا حضرت ثامن الحجج(ع) در محور مواصلاتی به مشهدالرضا، مشهد مقدس و حرم امام رضا(ع)، اظهار داشت: این نوع مراسمات در نوع خود با توجه به شکل برگزاری و انسجام، بی‌نظیر و بی‌‎سابقه بود که به برکت وجود حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد رقم خورد.

نماینده طلاب سبزوار هدف اصلی از برگزاری مراسمات را هویت بخشی به مردم به‌ویژه جوانان دانست و عنوان کرد: هدف هویت دادن به مردم و جوانان تحت عنوان ساحت مقدس امام رضا(ع) است، امروز دشمن برای تسلط و سلطه دوباره بر این کشور عزیز، کشور امام رضا(ع) در تلاش است و دریافته برای تحقق این هدف شوم هیچ مسیر و راهی جز هویت زایی از ملت و جوانان ندارد. لذا مراسمات، بزرگداشت وعزاداریها باید برای سال‌های آینده بسیار باشکوه‌تر و پرشورتر برگزار و نیز به لحاظ معرفتی فعال‌تر عمل شود.

حجت الاسلام گرمابی ضمن تمجید و تقدیر از میزبانی خالصانه ملت شریف و بزرگوار بخصوص مردم خراسان رضوی، از همکاری و تلاش موکب داران ارجمند، خیرین گرامي، مسئولان ساعي ستادهای بازسازی عتبات عالیات، همکاران خدمت‌رسان به خیل زائرین حضرت رضا(ع) تشکر و مراتب سپاس و قدرداني خود را ابراز کرد.

وی در ادامه افزودند: به جاست سجده شکر به درگاه خداوند منان از بابت توفیق حضور پرشور و خدمتگراری بی شائبه و خالصانه شما بزرگواران به زائرین در این همایش معنوی به جا ‌آوریم.

ارسال نظرات