۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۶۷۲۱۹
معاون پژوهش جامعه الزهرا خبر داد؛

ارسال ۸۶۶ اثر به دبیرخانه چهارمین همایش کتاب سال بانوان

ارسال ۸۶۶ اثر به دبیرخانه چهارمین همایش کتاب سال بانوان
خانم شاکری از ارسال ۸۶۶ اثر در قالب کتاب، مقاله و پایان نامه به دبیرخانه چهارمین همایش کتاب سال بانوان خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، صدیقه شاکری معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در هفتاد و یکمین جلسه شورای جامعه که با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و معاونان و جمعی از مدیران این مؤسسه علمی حوزوی در سالن جلسات مدیریت برگزار شد، به ارائه گزارشی از چهارمین همایش کتاب سال بانوان پرداخت و اظهار داشت: مراسم اختتامیه این همایش ۶ آذر ۱۴۰۳ در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه ۸۶۶ اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: از این تعداد، ۳۱ اثر، مردود و در مجموع، ۸۳۵ اثر مورد ارزیابی قرار گرفت.

شاکری خاطرنشان کرد: در این دوره از همایش، تعداد آثار دریافت شده نسبت به سومین همایش، سه برابر ارتقا داشته است و از جهت کیفی هم شاهد ارتقای آثار بودیم.

وی با بیان اینکه آثار در سه بخش کتاب، رساله (سطح چهار و دکتری) و مقاله دریافت شدند، گفت: در بخش مقاله، ۳۸۶ اثر، در بخش رساله، ۵۵ اثر مجازی و ۳ اثر فیزیکی و در بخش کتاب ۳۸۱ کتاب به صورت فیزیکی و ۱۰ کتاب به صورت مجازی به دبیرخانه همایش رسیده است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه تصریح کرد: این دوره یک تفاوت با دوره های قبلی داشت، از جمله برگزاری پیش نشست های همایش کتاب سال بانوان بود که سه پیش نشست برگزار شد.

شاکری اضافه کرد: کارگاه «آموزش تبدیل پایان نامه به کتاب» نیز برای تشویق پژوهشگران و طلاب سطح سه و چهار برگزار شد.

ارسال نظرات