۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۶۷۲۳۴

پیام محکومیت آیت الله فقیهی در هتاکی رژیم نامشروع صهیونیستی به مرجعیت شیعه

پیام محکومیت آیت الله فقیهی در هتاکی رژیم نامشروع صهیونیستی به مرجعیت شیعه
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی هتاکی رژیم نامشروع صهیونیستی به ساحت مقدس مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله سیستانی را محکوم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پیامی هتاکی رژیم نامشروع صهیونیستی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب و حضرت آیت الله سیستانی را محکوم کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ أَن يُطْفِئوا نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ يَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

هتاکی رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی به ساحت مقدس دو شخصیت محبوب قلوب مسلمانان جهان و دو مرجع عالیقدر؛ رهبری معظم انقلاب و آیت الله العظمی سیستانی سلمهما الله تعالی، برگ سیاه دیگری در تاریخ جعلی رژیم جنایتکار صهیونیستی است که نفرت مسلمانان جهان از این غده سرطانی را صد چندان کرد.

بی‌شک با این کار، محبوبیت این دو شخصیت عالیقدر و بزرگ، روزبه روز در قلوب اهل ایمان و آزادگان جهان بیشتر خواهد شد و به زودی همگان، شاهد محو این محور شرارت و جنایت از عالم خواهیم بود.

اینجانب این جسارت و هتاکی به ساحت مقدس ولایت مطلقه فقیه و مرجعیت شیعه را محکوم می‌نمایم و زوال و نابودی زودهنگام رژیم غاصب اسرائیل، این ولد نامشروع آمریکا را از خداوند متعال مسئلت دارم و برای پیروزی روزافزون جبهه عزیز و قوی مقاومت دعا می‌کنم؛ و ما النصر الا من عندالله العزيز الحکیم

محسن فقیهی

۹ ربیع الثانی ۱۴۴۶

ارسال نظرات