۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۷۷۹۶۳

آیت الله موسوی جزایری و استاندار شهر میسان عراق دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در دیدار با استاندار شهر میسان عراق گفت: وحدت رمز حفظ کیان اسلام و حرکت در مسیر رشد و تعالی است.
آيت الله موسوي جزايري در ديدار با استاندار ميسان عراق
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، در دیدار استاندار شهر میسان عراق‌  که شب گذشته در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز نیاز به برقراری و تقویت اتحاد و قرارگرفتن در صف و مسیری مشترک میان ایران و عراق بیش از گذشته احساس نیاز می شود.

وی وحدت را رمز حفظ کیان نظام اسلامی دانست و افزود: تنها با تقویت صفوف، افزایش اتحاد و حرکت در مسیر ولایت امیرمومنان(ع)، که نقطه بارز مشترک میان ملت های ایران و عراق است، می توان در راستای رشد و تعالی حرکت کرد.

امام جمعه اهواز برقراری دولت اسلامی را نعمتی بزرگ برای ملت عراق عنوان کرد و گفت: برای شناساندن نعمت حکومت اسلامی به مردم، باید رسوایی های دوران طاغوت و استبداد را افشا کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برکات نظام جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: زبان توانایی ادای شکر این نعمت را ندارد، اما باید با عمل شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم.

آیت الله موسوی جزایری در پایان ضمن تأکید بر تقویت روابط اذعان داشت: ما با شماییم و برای انتقال استعدادها و توانایی های خود به عراق جهت تحکیم روابط و پیشرفت همه جانبه، اعلام آمادگی می کنیم.

گفتنی است، در سفر استاندار شهر میسان عراق، چند تن از معاونان و مشاورانش وی را همراهی می‌کردند./945/پ202/س
ارسال نظرات