۱۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۸۴۳۵
نماینده مجلس شورای اسلامی:

موفقیت های انقلاب مرهون رهبری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تمام موفقیت های انقلاب اسلامی را مدیون رهبری و تبعیت مردم از معظم له عنوان کرد.
حجت الاسلام محمد سادات ابراهيمي نماينده مردم شوشتر، گتوند وشادگان در مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی اظهارداشت: نگاهی اجمالی به دوران رژیم ستم شاهی، ظلم، فقر و عقب افتادگی آن دوران را افشا خواهد کرد.

وی 12 فروردین را از مهمترین وقایع تاریخ انقلاب و برگی زرین در کارنامه ملت ایران دانست و گفت: مردم خواستار جهموری اسلامی، یعنی نظامی آزاد، مستقل از قدرت های استکباری شرق و غرب، با محوریت اسلام، قرآن و ولایت بودند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس جمهوری اسلامی را حاوی دو پیام بزرگ برای جهانیان بیان کرد و افزود: هدف مردم از انقلاب اسلامی، اجرای احکام الهی، اسلامی، قرآنی و تشکیل نظامی با پشتوانه مردمی بود که در یک حکومت جمهوری اسلامی با نظام مردم سالاری دینی متجلی شد.

حجت الاسلام ابراهیمی فتنه های متعدد و مختلف استکبار علیه انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: علت العلل تمام موفقیت های ایران و نظام اسلامی مقام معظم رهبری و اطاعت پذیری مردم از معظم له است.

وی ادامه داد: کلید استمرار موفقیت های کشور و نظام نیز در ادامه تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و همدلی روزافزون در بین اقوام و اقشار مختلف جامعه است که البته این امر در راهپیمایی های نهم دی و 22 بهمن به خوبی قابل مشاهده بود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس همچنین به وظایف خطیر مسؤولان در راستای اعتلای نظام و خدمت رسانی بهتر به مردم را یادآور شد و گفت: مهمترین وظیفه مسؤولین حفظ وحدت، همدلی، پرهیز از تنش های سیاسی و انجام فعالیت های لازم در جهت خدمت به مردم است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه جوانان در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارند، اظهارداشت: با توجه به جنگ نرم، جوانان باید هوشیار بوده، ضمن تبعیت از رهبری، سطح بصیرت خود را ارتقاء داده، در راستای تولید قدرت نرم تلاش کرده و مراقب شیطنت های دشمنان نظام و انقلاب باشند./945 /ت302/ص
ارسال نظرات