نقطه مطلوب مدیریت رسانهای در بحران
سرکار خانم هاشمی، دبیر انجمن مدیریت رسانه و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم (ع) عصر چهارشنبه اول مردادماه در نشست علمی «بازخوانی تجارب مدیران رسانهای در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه» که از سلسلهنشستهای «بازکاوی جنگ و صلح تحمیلی از منظر آموزههای اسلامی» در محل خبرگزاری رسا برگزار شد با تأکید بر اهمیت روایتسازی در مواجهه با جنگهای نوین رسانهای، گفت: به عنوان یکی از مردم عادی قدردان زحمات رسانه ملی در پوشش اخبار و تحولات جنگ اخیر هستیم؛ اما در عین حال بهوضوح میتوان گفت که در حوزه مدیریت رسانهای بحران هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و آن خلاقیت و هماهنگی لازم در فرماندهی رسانهای به چشم نمیآمد.
ارسال نظرات