۱۰ تير ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۷۹۷۰۵
فرمانده نیروی انتظامی:

باید بسترهای لازم برای قانونگرایی و قانون‌پذیری را برای مردم فراهم کنیم

خبرگزاری رسا ـ احمدی مقدم اظهار داشت: نیروی انتظامی نه مجتهد است و نه فقیه و آن چیزی که از این نیرو مطالبه می‌شود اجرای قانون است، باید بسترهای لازم برای قانونگرایی و قانون‌پذیری را برای مردم فراهم کنیم.
احمدي مقدم فرمانده ناجا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اسماعیل احمدی‌ مقدم، فرمانده نیروی انتظامی عصر روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در تالار پتروشیمی تبریز اظهار داشت: فرمانده تهدیدات آینده از سوی دشمنان به شیوه‌های سنتی نیست، امروزه دشمن درصدد از بین بردن هویت و اراده جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی و اینترنتی چنان جریانی به راه انداختند که مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند، البته این تلاش مذبوحانه با درایت، بصیرت و هوشمندی مردم بی ثمر مانده است.

فرمانده ناجا با تشریح تلاش دشمنان در جهت ترویج فرهنگ فساد و ابتذال غرب خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با ابتذال و فساد اخلاقی خود را مکلف و مسؤول می‌داند، هیچ کوتاهی نیز در این خصوص پذیرفتنی نیست.

احمدی مقدم تأکید کرد: نیروی انتظامی نه مجتهد است و نه فقیه و آن چیزی که از این نیرو مطالبه می‌شود اجرای قانون است، باید بسترهای لازم برای قانونگرایی و قانون‌پذیری را برای مردم فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی جدیدی در معرض نظام است، گفت: جامعه‌ای که خودباخته باشد و ارزش‌های خود را باور نداشته باشد به راحتی در دام دشمن گرفتار می‌شود، امروزه دشمنان نظام اسلامی درصدد تکرار قضیه آندلوس در ایران است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: استکبار جهانی می‌خواهند از دریچه سلب هویت افراد جامعه ابتذال را به اوج برسانند و اختلاف در میان خانواده‌ ها و جامعه هدف ‌های بعدی دشمنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه درصدد اشراف اطلاعاتی و نوسازی نیروی انسانی ناجا هستیم، گفت: اگر قرار است در نظام اسلامی بارقه ‌ای از دولت کریمه اسلامی به رهبری امام زمان(عج) باشد، طبعاً احکام و قوانین باید از شرع و اسلام تبعیت کنند، جامعه باید خود را به اصول اسلامی مزین کند و همواره در چارچوب امر به معروف و نهی از منکر حرکت کند.

احمدی ‌مقدم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه یک نظام دینی و اسلامی است بر پایه‌های اصول دموکراسی روز جهان نیز استوار است چرا که تمام ارکان حکومت با رأی مردم انتخاب می‌شوند./935/پ202/ص

ارسال نظرات