۲۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۸۰۶۴۷
در نقد شیطان پرستی؛

رمان سیصد و سیزده بزرگ تر از ششصد و شصت و شش به بازار نشر می‌آید

خبرگزاری رسا ـ مدیر پژوهش های هنری موسسه آینده روشن گفت: کتاب رمان سیصد و سیزده بزرگ تر از ششصد و شصت و شش برای نوجوانان تدوین شده است.
آينده روشن


بلال الفت، مدیر پژوهش های هنری موسسه آینده روشن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: رمان سیصد و سیزده بزرگ تر از ششصد و شصت و شش به همت واحد پژوهش های هنری معاونت فرهنگی و هنری موسسه آینده روشن در سیصد و سیزده صفحه تنظیم شده است.

مدیر پژوهش های هنری موسسه آینده روشن گفت: این کتاب به قلم دکتر پیام شهابی به رشته تحریر درآمده است.

وی گفت: سیصد و سیزده نشان یاران امام زمان(عج) و ششصد و شصت و شش نماد شیطان پرستان است که به معنای خوبی بهتر از بدی و شر است.

مدیر پژوهش های هنری موسسه آینده روشن با بیان اینکه این رمان در قالب تخیلی و در 40 فصل برای نوجوانان به زینت طبع آراسته شده  ادامه داد: هدف از نوشتن این کتاب ارائه پیام های مهدوی بصورت غیر مستقیم به مخاطبان بود.

وی با بیان اینکه از اهداف معاونت فرهنگی و هنری موسسه آینده روشن پرداختن به امور جدید و ابتکاری است، گفت: در زمینه مهدویت ما آثار ادبی مانند رمان به ندرت می‌بینیم از این رو  قرار شد برای تولید رمانی با محتوای مهدویت به یکی از نویسندگان ماهر سفارش داده شود.

وی دیگر اقدامات معاونت فرهنگی موسسه آینده روشن را تولید سمفونی کلاسیک انتظار در سال‌های گذشته و فیلمنامه نویسی و همکاری با بنیاد های سینمایی در آینده نزدیک عنوان کرد. /909/پ202/ع

ارسال نظرات