۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۸۰۸۶۴
آیت الله نوری همدانی:

توسعه مباحث فرهنگی و اعتقادی باید سرلوحه کار صدا و سیما باشد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، در دیدار با مدیران صدا و سیمای استان کرمان، توسعه مباحث فرهنگی، اعتقادی و سیاسی را از جمله اصلی ترین رسالت های رسانه ملی دانست.
آيت الله حسين نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، عصر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل، معاونان و مسؤولان بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز کرمان، نقش صدا وسیما را در بخش های مختلف جامعه بسیار مهم و سنگین ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما در کشور بسیار تاثیرگذار است تاکید کرد: با توجه به این میزان تاثیرگذاری، مسؤولان این رسانه باید به این موضوع توجه داشته باشند و با برنامه ریزی مناسب در حوزه های مختلف به درستی فرهنگ سازی کنند.

این مرجع تقلید، توجه دست اندرکاران و شاغلان رسانه ملی را به رسالت خطیرشان متذکر شد و بیان داشت: توجه به توسعه مباحث فرهنگی، اعتقادی و سیاسی باید سرلوحه کار صدا و سیما باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی، آموزه های اسلامی را بسیار غنی ارزیابی و خاطرنشان کرد: دست اندرکاران و مسؤولان صدا و سیما باید با برنامه ریزی مناسب و ساخت فیلم های کوتاه و بلند، برای تبیین معارف ناب اسلامی برنامه سازی کنند.

وی تاکید کرد: در ساخت برنامه ها و فیلم ها نیز باید دقت کامل صورت گیرد تا افزون بر حفظ جنبه های اصیل و توجه به مسائل مذهبی و معنوی، برنامه ها به گونه ای ساخته و تولید شود که برای مخاطبان نیز جذاب باشد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های دست اندرکاران و مسؤولان صدا و سیمای مرکز کرمان قدردانی کرد و توصیه های اخلاقی به مدیران این رسانه متذکر شد.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام موسوی مدیرکل صدا و سیمای کرمان، گزارشی از اقدامات، فعالیت ها و نحوه انعکاس اخبار و پخش برنامه های صدا و سیمای کرمان ارائه کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات