۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۸۰۹۰۰
رییس هیات مدیره جمعیت علمای مسلمان لبنان:

حمایت ایران از لبنان در جنگ 33 روزه شایان قدردانی است

خبرگزاری رسا ـ شیخ حسان عبدالله روابط مستحکم ایران و لبنان، حمایت ایران از لبنان در جنگ 33 روزه را شایان قدردانی دانست و اعلام کرد که تحریم ایران به سبب حمایت این کشور از قضایای امت اسلام و مقاومت است.
as

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان، روز گذشته به مناسبت پایان یافتن مسؤولیت میر مسعود حسینیان، کاردار سفارت ایران در لبنان مراسم تودیعی با حضور مهدی شوشتری، کاردار جدید سفارت کشورمان در لبنان، شیخ حسان عبدالله، رییس هیات مدیره جمعیت و جمعی از مسؤولان سفارت ایران و علمای مذهبی برگزار کرد.

شیخ حسان عبدالله در این مراسم با اشاره به روابط دوستانه ایران و لبنان، گفت: روابط ما با جمهوری اسلامی ایران، نه صرفا روابطی سیاسی و بر مبنای منافع زودگذر، بلکه روابطی اساسی و استراتژیک بر مبنای ایمان مشترک دو طرف به دین مبین اسلام به عنوان عامل رهایی و سعادت بشریت است.

وی با تاکید بر این که این رابطه تنگاتنگ، مستحکم تر از آن است که با طرح های دشمنان امت اسلام برای جدایی افکنی و تفرقه زایی در جهان اسلام، خللی به آن وارد شود، گفت: موضع گیری در برابر خودکامگی صهیونیستی و اشغال سرزمین های اسلامی و عربی در لبنان و فلسطین و نیز ایمان به مقاومت به عنوان تنها مسیر ممکن برای آزادی بخشی به خاک های اشغالی نقطه اشتراک ما با ایران است.

ارسال نظرات