۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۸۱۱۱۹
فرمانده سپاه عاشورا:

رسالت ذاتی سپاه صیانت از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا گفت: رسالت ذاتی سپاه صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و میراث معنوی انقلاب اسلامی است.
پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با اعیاد شعبانیه مراسم تجلیل از بسیجیان و پاسداران نمونه سپاه عاشورا امروز برگزار شد.

علی‌اکبر پور‌جمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا، در سخنانی با اشاره به رسالت اصلی سپاه گفت: رسالت ذاتی سپاه صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و میراث معنوی انقلاب اسلامی است که در سایه خون هزاران شهید گلگون کفن به دست ما رسیده است.

وی گفت: امروز استکبار جهانی خیال می کند که می تواند در قالب جنگ نرم، ارزش‌ها، دستاوردها و آرمان‌های مقدس شهدای ما را با استحاله روبه‌رو سازد، بلکه این فرهنگ و تمدن پوشالی غرب است که با بحران مواجه شده است و تلاش می کند فرهنگ و تمدن های اصیل کشورهای دیگر را به گرداب بحران بکشاند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه پاسداران و بسیجیان را به عنوان شاخص پاسداری از حریم ولایت و صیانت از خون شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: پاسداران و بسیجیان چه در دوران دفاع مقدس و چه در رویارویی با جنگ نرم استکبار جهانی به خوبی توانستند از عهده دفاع از حریم ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برآیند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به علت کینه و بغضی که از این نهاد مقدس دارد، تلاش می‌کند در عرصه رسانه به تخریب این نهاد مقدس بپردازد و غافل از این معنا است که جایگاه معنوی سپاه و بسیج بالاتر از آن است که دشمنان بتوانند این چهره محبوب را مخدوش جلوه دهند.

پورجمشیدیان در ادامه پاسداران را تندیس معنویت و بصیرت قلمداد کرد و افزود: در پرتو این معنویت است که پاسداران فارغ از مادیات و تعلقات دنیوی با سلاح بصیرت به صیانت از دستاورد های انقلاب اسلامی که در رأس آن ولایت فقیه است می پردازند و تا این پرچم را به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت بقیت الله الاعظم نسپارند از پای نخواهند نشست.

قابل ذکر است، در پایان این مراسم از چهل نفر پاسدار نمونه با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد./935/پ202/س

ارسال نظرات