۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۸۱۲۴۹
حجت الاسلام ملک محمدی:

70 روش جنگ نرم دشمنان در ایران با شکست مواجه شده است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از شکست 70 روش جنگ نرم آمریکا و هم پیمانانش در ایران خبر داد.
ملك محمدي
حجت الاسلام حسن ملک محمدی، عضو کمیسون فرهنگی و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان از شکست 70 روش جنگ نرم آمریکا و هم پیمانانش در ایران خبر داد.

وی هدف اصلی دشمنان از ایجاد کودتای مخملی، انقلاب رنگین و جنگ نرم در خاورمیانه و آسیای مرکزی به ویژه ایران را تسلط بر مناطق حساس اقتصادی و امنیتی، مهار کردن روند بیداری اسلامی در کشورها و جلوگیری از ایجاد اتحادیه نظامی و امنیتی در آسیا عنوان کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی وجود ولی فقیه در رأس نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد، اعتماد و تبعیت مردم از ولایت، دل بستگی مردم ایران به گفتمان امام و رهبری و اتحاد و انسجام مدافعان حریم ولایت به ویژه سپاه و بسیج و روشنگری مردم در رسانه ملی را مهمترین عوامل شکست دشمنان در جنگ نرم برشمرد.

حجت الاسلام ملک محمدی اظهار داشت: رسانه ملی به دلیل پخش برنامه های مؤثر برای روشنگری مردم درباره شیوه ها و شگردهای دشمنان در جنگ نرم بویژه تولید مستند تلویزیونی شاخص در خط مقدم مبارزه در این عرصه قرار دارد.

حجت الاسلام ملک محمدی اقدام ددمنشانه مزدوران آمریکا در به خاک و خون کشیدن بیش از 300 نفر از مردم بی گناه زاهدان در حادثه اخیر تروریستی مسجد جامع این شهر را نشانه ضعف و زبونی دشمن در عرصه های مختلف دانست و تأکید کرد: قرن حاضر قرن فروپاشی آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی جنایتکار است./960/ پ202/ص

ارسال نظرات