۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۸۱۳۰۷

گردهمایی مدیران نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه عاشورا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با اعیاد شعبانیه گردهمایی مسؤولان و مدیران نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه عاشورا برگزار شد.
گردهمايي روحانيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، شب گذشته گردهمایی مسؤولان و مدیران نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه استان که در حسینیه لشکر عاشورا برگزار شد، با اشاره به شرایط حساس کشور گفت: استکبار جهانی به علت شکست در طرح ها، توطئه ها و سیاست های راهبردی خود در ارتباط با نفوذ و سلطه در سراسر دنیا به ویژه جهان اسلام، انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین مانع برای اهداف خود می داند.

وی ادامه داد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که مهم‌ترین مرکز و نهادی که اقتدار، عظمت، و عزت ایران اسلامی را رقم می زند، سپاه و بسیج است، از این رو به شدت تلاش می کند که این نهاد مقدس را در عرصه رسانه و دیپلماسی سیاسی با تصویب تحریم ها مورد فشار قرار دهد.

حجت الاسلام کاملی فر گفت: دشمنان این‌گونه خیال می کنند که تلاش آنها سبب می شود سپاه و بسیج از مواضع اصولی خود دست بر‌می‌دارد، غافل از این که سپاه و بسیج به قیمت جانش پیمان بسته که در دفاع از حریم ولایت و ارزش‌ها و آرمان‌ها از پای نخواهد نشست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: بنا به اعتراف استکبار جهانی تفکر شیعی و انقلابی خطرناک‌تر از سلاح هسته ای است، چراکه این تفکر مانع نفوذ و تسلط سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با توسل به رسانه های جمعی در قالب جنگ نرم تلاش می کند چهره شیعه را مخدوش جلوه دهد، از این رو با تقویت تفکر طالبانی از یک طرف و مبارزه صوری با القاعده به بهانه سرکوب تروریسم سعی می کند اسلام را در طالبانیسم خلاصه کند، در حالی‌که اسلام حقیقی در افکار پویای تشیع متجلی است.

حجت الاسلام کاملی فر در ادامه بسیج و سپاه را فراجناحی دانست و تصریح کرد: سپاه نه تنها هیچ وقت از باند، گروه، حزب و تشکل سیاسی حمایت معنوی نکرده است، بلکه همیشه از جریان اصولگرایی که همان گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان ولایت فقیه بوده، حمایت کرده و خواهد کرد چرا که گفتمان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی از دستاوردهای مورد صیانت سپاه و بسیج است.

وی در پایان با اشاره به تحرکات جریان فتنه در تخریب دولت دهم افزود: جریان فتنه تلاش می کند با بزرگ‌نمایی مشکلات معیشتی و کوچک‌نمایی پیشرفت های دولت در حوزه های دیپلماسی،فناوری، اقتصادی و غیره به تخریب دولت بپردازد، در حالی که نقد و انتقاد غیر از نفی و تخریب است و این تخریب‌ها آب در هاون کوبیدن است./935/پ202/س
ارسال نظرات