۰۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۸۱۹۳۱

علمای شیعه عربستان انفجارهای تروریستی کربلا را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و پنج تن از علمای و روحانیون شیعه قطیف عربستان طی بیانیه ای انفجارهای تروریستی شهر مقدس کربلا را محکوم کردند.
علمای شیعه عربستان انفجارهای تروریستی کربلا را محکوم کردند


به گزارش خبرگزاری رسا، بیش از پنجاه و پنج تن از علما و روحانیون شیعه عربستان با صدور بیانیه ای، انفجارهای تروریستی شهر مقدس کربلا که منجر به شهادت رسیدن جمع کثیری از پیروان اهل بیت(ع) شد را به شدت محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: در زمانی که پیروان اهل بیت (ع) برای برگزاری جشن میلاد باسعادت امام زمان(عج) و ریات امام حسین(ع) به شهر مقدس کربلا روانه شده بودند باز هم دستهای پلید گروههای تروریستی کافر که دشمن این جشنها به شمار می آیند، به خون زائران رنگین شد و متاسفانه در این جنایت بیش از بیست تن شهید و شصت تن دیگر زخمی شدند.

علمای شیعه عربستان اظهار داشتند: تروریستها گمان می کنند که با این جنایتها می توانند شیعیان را از احیای شعائرشان بازدارند ولی آنان نمی دانند که پیروان اهل بیت(ع) از هیچ چیزی نمی هراسند و تنها پایداری و اصرار آنان بر ادامه شیوه ائمه اطهار(ع) را به همراه خواهد داشت.

در بخش دیگری تاکید شده است: این جنایتها به شدت محکوم است و از شیعیان می خواهیم تا به حضور میلیونی خود برای زیارت امام حسین(ع) ادامه دهند تا تروریستها همانگونه که در جریان انفجار گنبد حرم مطهر امامین عسکریین(ع) با درایت مراجع تقلید رسوا شدند با ارتکاب جنایتهای دیگر رسواتر شوند.

در میان امضا کنندگان این بیانیه، نامهای حجج اسلام شیخ عبدالله الخنیزی، شیخ محمد الدرویش، شیخ صادق الدهان، شیخ محمد الزاکی و شیخ حسین احمد الخویلدی دیده می شود./980/الف

ارسال نظرات