۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۱۹۵۳
آیت الله شبستری:

رجوع به ولایت فقیه راهی برای کسب معرفت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: رجوع به ولایت فقیه که نائب امام زمان(عج) در دوران غیبت می باشد چراغ راهی برای کسب این معرفت است.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، عضو خبرگان رهبری امروز در بازدید از طرح نور ایمان در مدرسه والفجر تبریز اظهار داشت: اوقات ارزشمند نوجوانی و جوانی نباید به بطالت بگذرد و برگزاری چنین طرح هایی سبب برخورداری دانش آموزان از آموزه های دینی و علمی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان از غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به عنوان بزرگ‌ترین خدمت به آینده آنها یاد کرد و گفت: بهره‌مندی دانش آموزان از مباحث عقیدتی و معرفتی تأثیر مثبتی در بینش و آشنایی آنان با مباحث روز از جمله ولایت فقیه خواهد داشت.

امام جمعه تبریز تشکیل کلاس‌های جمعی در این گونه طرح‌ها را فرصت مناسبی برای ارائه اصول دین اسلام برشمرد و افزود: یکی از این اصول، شناخت امام زمان(عج) است که مهم‌ترین عامل در تربیت اسلامی فرزندان ایران محسوب می‌شود.

آیت الله شبستری با تأکید برکسب معرفت نسبت به امام عصر(عج) اظهار داشت: رجوع به ولایت فقیه که نائب امام زمان(عج) در دوران غیبت است، چراغ راهی برای کسب این معرفت است و با فراهم‌شدن زمینه‌های شناخت امام زمان برای دانش آموزان از ایجاد هرگونه شک و شبه در سنین بالاتر جلوگیری می شود.

حجت الاسلام علمی، مسؤول طرح نور ایمان نیز در این بازدید اهم برنامه های این طرح را شامل اردوهای زیارتی، تفریحی، علمی و فرهنگی دانست و اظهار داشت: این طرح برای یک هزار نفر از دانش آموزان ممتاز مقطع سوم ابتدایی تا سوم راهنمایی شهرستان تبریز برگزار می شود.

همچنین آیت الله مجتهد شبستری روز گذشته در دیدار با مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان با اشاره به تأکید دین مبین اسلام بر خدمت صادقانه به مردم گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیز برهمین اساس بنا شده است و کارکنان آن باید برخورد خداپسندانه با مراجعان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد با گسترش بیمه‌های اجتماعی در جامعه، امید به آینده بیشتر و آرامش خاطر مردم بهتر تأمین شود.

همچنین فضل‌زاده، مدیرکل تأمین اجتماعی استان گفت:‌ هم اکنون حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند./935/پ203/س
ارسال نظرات