۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۸۲۳۹۶
مدیر کل اوقاف خراسان رضوی:

رهنمودهای رهبری یگانه نسخه نجات بخش نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی با اشاره به فتنه پس از انتخابات88 گفت: رهنمود های رهبر معظم انقلاب قبل و پس از انتخابات یگانه نسخه نجات نظام اسلامی در تمام ابعاد به شمار می رود.
آيت الله خامنه اي/رهبر  انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیره استان خراسان رضوی، شب گذشته در چهارمین همایش بصیرت که با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در حسینیه آیت الله خامنه ای مشهد برگزار شد، با تأکید بر این که مواضع انقلابی حضرت آیت الله نوری همدانی همیشه باعث انسجام و اتحاد ملت ایران است، بیان داشت: هدف از دیدار با مراجع تقلید، تقویت روحیه وتجدید بیعت با نخبگان و خواص انقلابی با بصیرت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیره استان خراسان رضوی اشاره کرد: آنچه که بعد از پیروزی انقلاب اتفاق افتاد در تمامی ابعاد خط بطلانی بر استکبار جهانی بود است و پس از گذشت 31 سال از پیروزی انقلاب آنچه که روی داده، فرصت بی بدیل برای تشیع وانتشار معارف اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه بیان داشت: انقلاب اسلامی همیشه مورد تهدید قرار گرفته است، اما با تمسک به سه رکن امامت، رهبری وحضور مردم در صحنه، نقش آفرینی خواص ونخبگان توانسته همه توطئه ها را کنار بزند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد با بیان این که آنچه در سال گذشته پشت سر گذاشتیم تلخ ترین اتفاقات پس از انقلاب بود، تصریح کرد: در جریان فتنه سال قبل، ریزش برخی از نخبگان و خواص اتفاق افتاد و رهنمود های رهبر معظم انقلاب قبل وپس از انتخابات یگانه نسخه نجات نظام در تمام ابعاد بود.

وی افزود: وجود برخی از نخبگان باعث استحکام نظام است و نظام اسلامی به واسطه آن ها در برابر جهانیان سربلند کرده است و حضرت آیت الله نوری همدانی از جمله این خواص و نخبگان با بصیرت هستند که با بصیرت بالای خود همواره حامی مواضع رهبری در همه ابعاد بوده اند./968/پ202/ص

ارسال نظرات