۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۸۲۴۱۳

آزمون کتبی رتبه بندی تبلیغی بانوان مبلغ اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و همکاری مدرسه علمیه کوثر خواهران، آزمون کتبی رتبه بندی تبلیغی بانوان مبلغ در محل ساختمان قائمیه اصفهان برگزار شد.
آزمون بانوان مبلغ، بانوان طلبه، خواهران طلبه
به گزارش خبرگزاری رسا، خانم بهشتی کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و مدیر مدرسه علمیه کوثر با بیان اینکه بانوان مبلغ به سه دسته حوزوی ، دانشگاهی و سنتی تقسیم می شوند ، اظهار داشت: این آزمون ویژه بانوان مبلغ حوزوی و دانشگاهی با حضور بیش از 200 نفر برگزار گردید و خواهران در زمینه احکام و اطلاعات عمومی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: این آزمون به منظور شناسایی و رتبه بندی مبلغات در سه مقیاس متوسط ،خوب و عالی انجام گرفت که پس از قبولی در آزمون و مشخص شدن رتبه ،پرونده تبلیغی برای آنان تشکیل و آموزشهای عمومی و تخصصی را فرا می گیرند.

خانم بهشتی اظهار داشت: تا کنون هیچ آزمونی به صورت متمرکز برگزار نشده است ولی به صورت مقطعی بانوان مبلغ شناسایی و در آزمونهای تبلیغی شرکت کرده اند.

کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در آینده ای نزدیک نیز بانوان مبلغ سنتی شناسایی و پس از مصاحبه و شرکت در آزمون رتبه بندی ، پرونده تبلیغی برای آنان تشکیل و دوره های آموزشی نیز برای آنان برگزار می گردد./917/د102/ص
ارسال نظرات