۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۸۳۱۴۴

همایش روحانیان کاروان‌‌های حج تمتع در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش روحانیان کاروان های حج تمتع استان‌های خراسان رضوی، جنوبی وشمالی روز گذشته در مشهد برگزار شد.
حج و زيارت
حجت الاسلام بحیرینی، رییس سازمان حج و زیارت استان خراسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: همایش روحانیان کاروان های حج تمتع سه استان خراسان رضوی، جنوبی وشمالی با هدف برسی وضعیت موجود ساختار جدید بعثه مقام معظم رهبری و سیاست های کلان فرهنگی، و تبیین سرفصل های آموزشی و تغییرات مدیریتی در رأس سازمان حج و زیارت روز گذشته در مشهد برگزار شد.

رییس سازمان حج و زیارت استان خراسان با بیان این‌که هر سال قبل از مراسم حج تمتع و عمره همایش‌هایی در کل کشور برای روحانیان کاروان‌های، معین و معینه های برگزار می شود، تصریح کرد: در این جلسات و همایش ها سیاست های کلی بعثه مقام معظم رهبری و مواردی که در حج هر سال در ‌بخش‌های مختلف باید مورد دقت قرار گیرد، مطرح می شود.

حجت الاسلام بحیرینی خاطر‌نشان کرد: همایش حج تمتع 89 به سبب تغییر و تحولاتی که در حوزه مدیران ارشد و نماینده رهبرمعظم انقلاب و به دنبال آن تغییرات اساسی که در ساختار بعثه رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاده بود، متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شد.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از ضرورت های برگزاری این همایش تبیین سیاست‌های مدیریتی جدید و تغییر و تحولات ایجاد شده از قبیل نوع ارزیابی کاروان‌ها، ساز‌وکار های آموزشی، سیاست های فرهنگی و نوع تعاملات داخلی برای روحانیان کاروان‌هاست./968/پ202/س
ارسال نظرات