۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۳۱۹۶
امام جمعه شوش:

ترویج حجاب نیازمند سیاست‌های تشویقی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوش دانیال با اشاره به اهمیت بسترسازی‌ در ترویج عفاف و حجاب گفت: در این عرصه‌ باید سیاست‌های تشویقی و ترغیبی جهت ایجاد الگو در جامعه پر رنگ‌‌تر شود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد امام، امام جمعه شوش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش صبح امروز با موضوع بررسی مسائل فرهنگ حجاب و عفاف برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد امام، امام جمعه شوش دانیال، در این نشست خاطر‌نشان کرد: ایجاد موج پوشش اسلامی از سوی بانوان در با لباس و پوشاک مناسب اسلامی می‌تواند آثار بسیار مؤثری بر فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوش خواستار توجه جدی و اهتمام اعضای نشست شورای فرهنگ عمومی برای برگزاری همایش عفاف و حجاب با موضوعات مختلف از جمله حجاب از دیدگاه قرآن، حجاب و سیره معصومین(ع) و حجاب و ملت ایران شد.

حجت الاسلام و المسلمین امام افزود: در این راستا باید سیاست های تشویقی و ترغیبی جهت ایجاد الگو در جامعه پر رنگ و محرز شود.

همچنین خدایار رضایی میر قائد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش دانیال، در ادامه این نشست، بر پیگیری برگزاری همایش حجاب و عفاف با عنوان الگوی اصیل اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: این همایش باید با حضور کلیه خواهران شاغل در دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهاد‌ها و شرکت‌ها در سطح شهرستان و حومه برگزار شود./945/پ203/س




ارسال نظرات