۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۸۳۲۲۷
نماینده ولی فقیه در سپاه:

حق‌محوری ملاک ریزش‌ها و رویش‌ها در نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ملاک ریزش‌ها و رویش‌ها در انقلاب اسلامی به میزان پیوستگی افراد به نهاد حق است.
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهار داشت: همگان باید در مسیر ولایت حرکت کنند، معیار خط امام بودن، تبعیت از ولایت فقیه زمان است.

وی با بیان این‌که ولایت مداری، بصیرت و دشمن شناسی را به دنبال دارد، گفت: نمی شود کسی ادعا کند که در خط رهبری هستم، اما جور دیگری عمل کرده و بر خلاف منویات ولی فقیه حرکت کند.

حجت الاسلام سعیدی با تأکید بر این‌که تبعیت از ولایت در عمل بایستی اثبات شود، تصریح کرد: امروز رهبری ندای «‌این عمار» سر می دهد و کسانی در خط رهبری هستند که عمار باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مسأله ریزش‌ها و‌ رویش ها پرداخت و اظهار داشت: ملاک ریزش ها و رویش ها به میزان پیوستگی آنها به نهاد حق بستگی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: هر چیزی که به نهاد حق بستگی داشته باشد، رویش بوده و هر نهادی که از این امر دور باشند از گروه ریزش ها خواهد بود.

وی به بیان مصادیقی از ریزش ها رد طول تاریخ انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بسیاری از سازمان ها و گروه‌هایی را مانند سازمان مجاهدین و مشارکت سراغ داریم که در اوایل اسلامی بودند؛ اما بعد ها جزء ریزش های انقلاب محسوب شده اند.

وی در پایان با اشاره به ولایت مداری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پایبندی آنان به ارزش های انقلابی خاطر‌نشان کرد: امروز سپاه یکی ازنزدیک‌ترین نهادها به مواضع رهبر انقلاب است.

همچنین علی اکبر پور جمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی اظهار داشت: بی تردید حجت الاسلام کاملی فر نقش بسیار زیادی در ایجاد همدلی، وفاق، همکاری بین رده های نمایندگی و فرماندهی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار ارزشمند نماینده سابق ولی فقیه در سپاه عاشورا در گسترش ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و بصیرت افزایی و روشنگری های سیاسی غیرقابل انکار است.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام کاملی فر، حجت الاسلام ولائی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی معرفی شد./935/پ202/س
ارسال نظرات