۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۸۴۳۳۱

مسابقه کتابخوانی نماز و مسجد در منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه کتابخوانی پانصد حدیث درباره نماز و مسجد در ادارات و نهادهای مستقر در محدوده منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود.
مسجد
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اعلام این خبر گفت: این مسابقه از کتاب 500 حدیث پیرامون نماز و مسجد نوشته حسین علی جعفری با هدف ترویج فرهنگ نماز و به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در محدوده مرکز جلفا و خداآفرین منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

فرهاد اسماعیلی افزود: توزیع کتب مذکور تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت کتاب و سؤالات مسابقه به ستاد اقامه نماز سازمان واقع در معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری و یا سایت سازمان منطقه آزاد ارس به نشانی www.arasfz.com مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3025656-0492 تماس حاصل نمایند.

همچنین سلسله جلسات تفسیر سوره مبارکه «شوری» به همت موسسه قرآنی ریحانه النبی و همکاری تبلیغات اسلامی مرند، تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه بعد از نماز ظهر برگزار می شود.

موسسه قرآنی ریحانه النبی مرند (ویژه خواهران ) طرح «بینات» را با موضوع تفسیر سوره شوری و به همت علاقه‌مندان به کلام وحی در مسجد سیدلر این شهر و همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

در این جلسات که با استفاده از کتاب تفسیر نمونه آموزش داده می‌شود، گسترش آموزش ‌های ترجمه، تفسیر، مفاهیم قرآن کریم، تعمیم فرهنگ قرآن پژوهشی و عمل به فرامین قرآن کریم در بین آحاد جامعه در راستای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان مدنظر است.

گفتنی است، در پایان دوره پس از آزمون کتبی، به تمامی قبول‌شدگان گواهی پایان دوره اعطا می شود./935/د102/س
ارسال نظرات