۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۸۴۸۵۴
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

دوران جوانی بهترین فرصت برای بهره‌مندی‌ معنوی‌ است

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: بهره‌مندی از فرصت‌‌های معنوی در دوران زندگی دانشجویی و طلبگی ضرورت دارد.
حجت الاسلام محمدرضا مير تاج‌الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌ الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج ‌الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، امروز در جمع دانشجویان شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه اظهار داشت: توجه به مبانی و ارزش های دینی در دوران جوانی با ثمرات ارزشمند معنوی در طول زندگی آدمی همراه است.

وی با تأکید بر این‌که بهره‌مندی از فرصت‌‌های معنوی در دوران زندگی دانشجویی و طلبگی ضرورت دارد، گفت: بهره‌مندی از فضائل نورانی ماه مبارک رمضان راهی برای پالایش روح از زشتی‌های شیطانی است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به برگزاری طرح ضیافت اندیشه در سراسر کشور، گفت: این طرح فرصتی بسیار مناسب برای دانشجویان در جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر از معارف قرآن و اهل بیت(ع) است.

معاون رییس جمهور در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف ناتوی فرهنگی دشمنان اظهار داشت: ایستادگی در برابر جنگ نرم با تقویت معنویت و ارزش‌های دینی امکانپذیر است، چراکه معارف دینی روحیه ظلم ستیزی و مقابله با ناحق را به همراه خود دارد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی معنویت را مهم‌ترین سلاح در برابر جنگ نرم دشمنان دانست و ادامه داد: لحظات معنوی ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تکاپوی فرهنگی و معنوی در جامعه است.

وی با تأکید بر حفظ روحیه الهی در دیگر ایام سال گفت: قرائت قرآن، آشنایی با معارف اهل بیت(ع)، دوری از گناهان و حرکت به سمت خوبی‌ها نباید در ماه مبارک رمضان خلاصه شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تمرین بندگی را یکی از ثمرات معنوی ماه مبارک رمضان دانست و خطاب به دانشجویان گفت: اگر خواهان جلب رضای حق تعالی و امام زمان(عج) هستید، نباید فرصت های بی نظیر جوانی را به بطالت گذرانید./935/پ203/س
ارسال نظرات